Witam, mam do was pytanko, czy w waszych sevenkach słychac takie lekkie cykanie w głowicy. Cos tak jak by nie były ustawoione zawory. a ze te modele maja hydrauliczne ustawienie luzów wiec mniemam że nie powinno byc takich odgłosów. no chyba że jestem przewrażliwiony.
Jak to u Was wygląda ???
Cykanie w głowicy
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 17 maja 2005, 19:27
- Lokalizacja: Wyry woj. Śląskie
-
- Mistrz Parkietów
- Posty: 616
- Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
- Motocykl: CB750LTD
- Lokalizacja: Warszawa
Już ten temat STOBOL opisywaliśmy. Ten dzwięk to brudne szklanki hydraulicznych popychaczy zaworów. Naprawa polega na rozmontowaniu całego rozrządu w głowicy silnika, wyjęcie ich, oczyszczenie, i złożenie. Ale ktoś kto tego nie robił to niech lepiej tego nie robi, ponieważ SF ma tzw. silnik kolizyjny a oznacza to że przy błędnym zmontowaniu rozrządu, tłoki spotkają się z zaworami. Jest to koniec silnika. Zawory są tak delikatne że można je uszkodzić już samym kręceniem wału przy pomocy klucza a co dopiero rozrusznikiem.
Prawdziwe życie zaczyna się po 50-tce.
rura-bomber
rura-bomber
- lesor
- (ex SF)
- Posty: 1999
- Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
- Motocykl: [ex] SF94 + SF93
- Lokalizacja: archiwum
-
- Mistrz Parkietów
- Posty: 616
- Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
- Motocykl: CB750LTD
- Lokalizacja: Warszawa
Możesz lesor użyć tego płynu, ale na szklanki on raczej mało pomoże. Wynika to z faktu że właśnie tam jest najmniejszy jego przepływ, a praktycznie olej tam stoi, a jak jeszcze kanałki są zapchane to już w ogóle nic nie przejdzie. A jak nie przejdzie to nie umyje. Dodatkowo może powstać jeszcze jeden problem, jeżeli już syf by się nawet oderwał to nie ma możliwości odpłynięcia z tamtąd i powtórnie zapcha kanaliki. Szwagroszczak robi to nagminnie w samochodach gdzie głowica jest 2x większa bo płukania nic nie pomogły. W nowych kontrukcjach silników zaczyna powracać regulacja luzu zaworów za pomocą śrubek bo właśnie hydrauliczne popychacze zaczynają być zmorą użytkowników i warsztatów.
Prawdziwe życie zaczyna się po 50-tce.
rura-bomber
rura-bomber
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 17 maja 2005, 19:27
- Lokalizacja: Wyry woj. Śląskie
- Matiej
- Ujeżdżacz Kopciuszka
- Posty: 1476
- Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
- Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
- Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
- Kontakt:
-
- mlody Seveniarz
- Posty: 181
- Rejestracja: 09 lut 2005, 23:30
- Lokalizacja: Czersk/Posen
Ten "regulator" to popychacz zaworowy. W serwisie Hondy chca od 130 do 150 zeta-wiec ten Twoj koles jest drozszy od autoryzowanego serwisuDzięki Zbigu za info. sam napewno sie za to nie zabiore. Pytałem sie tez jednego kolesia w serwisie motocyklowym, ale on od razu stwierdził ze trzeba wymienic hydrauliczny regulator i zaspiewał sobie 200 zł za jeden

- Matiej
- Ujeżdżacz Kopciuszka
- Posty: 1476
- Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
- Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
- Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
- Kontakt:
-
- Figlarz
- Posty: 74
- Rejestracja: 22 mar 2005, 08:43
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Ave!
nie musisz zaraz rozbebeszyć głowicy , spróbuj najpierw środek polecany przez Motula - Engine Clean jest w pełni bezpieczny i łatwy w użyciu . testowałem na moim moto i sprawdził sie rewelacyjnie
pzdr
nie musisz zaraz rozbebeszyć głowicy , spróbuj najpierw środek polecany przez Motula - Engine Clean jest w pełni bezpieczny i łatwy w użyciu . testowałem na moim moto i sprawdził sie rewelacyjnie
pzdr
http://www.bikepics.com/members/19770418/
....Get your motor runnin' Head out on the highway................
....Get your motor runnin' Head out on the highway................
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości