Albo zalep czyms w miare elastycznym, zeby nie peklo od drgan i zmian temperatury, albo wydaj (pewnie ze stowke bedzie kosztowal na Alledrogo) nieco $$ i kup airboxa na wymiane.
Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Cytaty na dziś i jutro: ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
wyciągnij sobie go i zaobserwuj czy wszystkie łączenia nie są w takim stanie jak te co na foto sylikon temp dobra sprawa tylko dobry sylikon polecam ten silikon - masa uszczelniająca REINZ "REINZOSIL" najlepiej jeszcze jak przytrzesz papierem ściernym te łączenia jakąś 200setką i wymyj w benzynie ekstrakcyjnej i można śmiało się brać do uszczelniania http://www.pap-parts.com/images/D176404A2.jpg na allegrowni są po 20zł dodać do tego koszty przesyłki wyjdzie z 32zł a w sklepie motoryzacyjnym po 25zł
Istnieje kilka opcji zrobienia tego, najlepiej byłoby kupić nowe króćce dostępne w ASO, w zeszłym roku płaciłem ok. 250 zł. Następnie możesz kupić szczelne używane lub kleić. Trochę z klejeniem to takie początki druciarstwa - ale najważniejsze żeby silnik nie łapał lewego powietrza.
klejem do szyb bo akurat mialem a czyscilem gazniki sobie w tym roku bo mi sie iglicowy zaworek zawiesil po zimie... niezly patent z tym klejeniem w fabryce... jak na honde nie przystalo
U mnie też spękane ,ale z ciekawości rozebrałem dalej.Okazuje się ,że niema prawa zasysać obcego powietrza przez te wyrwy bo głębiej jest elastyczny fartuch ,który dokładnie przylega na obwodzie ,więc to tylko maskownica.Poza tym miałem nieszczelny jeden z krućców i od razu odczuwa się obecność lewego powietrza ,zwłaszcza przy odpalaniu.Ale jeśli ma być ładnie to polecam jak wyżej rybson 13 klej do szyb.
Dejwirat - dostales dwukolowego ambulansa do ujezdzania?
Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Cytaty na dziś i jutro: ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
Aaaa, wlasnie pomyslalem, ze dolaczyla... oby jak najszybciej
Znam juz kilku motoratownikow jezdzacych na FJR 1300 - to sie sprawdza.
Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Cytaty na dziś i jutro: ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
uff ale się napracowałem, żeby wyjąć airboxa trzeba zdemontować "ogon" i tylnie koło.
Na szczeście jest manualu, wieczorem zacznę prace nad uszczelnianiem dolotów.
Faktycznie wewnątrz puszki jak się dotyka doloty jest jakby tuleja, ze niby wszystko szczelne ale namacalnie można wyczuć spękania spekania.
Kupiłem sylikon w tubie na pistolet odpory na temp. -60 do +300 powinno byc dobrze
Odświeżę temat,jak panowie po takim czasie trzyma się w.w. sylikon odpadł czy nie? Bo u mnie dziś zauważyłem to samo pęknięte łącze gumowego króćca z obudową i też chyba potraktuje je sylikonem.
Szlag! Dzięki za przypomnienie.
Na sierpniowym zlocie podkleiłem swoje silikonem - ale tylko w dostępnych miejscach, bo nie było jak wyjąć całości.
Już wiem, co będe robił wieczorem.