[rozwiazany] - Problem z kranikiem paliwa
- Wrak
- Senior
- Posty: 108
- Rejestracja: 26 sie 2007, 09:54
- Motocykl: Honda CB 750 SF i VFR 800 VTEC
- Lokalizacja: Kielce
[rozwiazany] - Problem z kranikiem paliwa
Mam dziwny problem z tym ze urzadzeniem wlasnie. Wyglada to tak jakby kranik sie zawieszal, zatykal i podaje z malo paliwa a czasami nawet wcale. Rozbieralem go juz kilka razy czyszcilem i parenascie kilometrow mialem spokoj a pozniej od nowa. Niby widac ze paliwo w filterku jest opor a tu nagle bestia zdycha na skrzyzowaniu na przyklad i koniec. z wlasnej dedukcji doszedlem ze jak sie zassie ustami nawet powietrze przez ten wezyk od podcisnienia podlaczony do kranika i poeusza membranka w kraniku to paliwko sobie poznie leci normalnie ale to zabieg starczajacy znowu na pare kilmetrow. Co moze byc przyczyna bo troche to dziwne dla mnie jest/
Hito wa mikake ni yoranu mono.
- Cycu
- Senior
- Posty: 131
- Rejestracja: 27 lip 2008, 21:20
- Motocykl: Seven Fifty
- Lokalizacja: Radomsko
Re: Problem z kranikiem paliwa
Ten wezyk od podcisnienia moze sporoboj wymienic.
A moze membrana do wymiany.
A moze membrana do wymiany.
- Wrak
- Senior
- Posty: 108
- Rejestracja: 26 sie 2007, 09:54
- Motocykl: Honda CB 750 SF i VFR 800 VTEC
- Lokalizacja: Kielce
Re: Problem z kranikiem paliwa
Wezyk od podcisnienia raczej jest jeszcze dobry jest w miare sztywny i nie widze ze mial jakies tendencje do zaginania. jezeli zas chodzi o membrane to jak stwierdzic czy jest dobra czy tez juz przezyla swoje. A mozliwe jest to ze wytwarzane podcisnienie jest za niskie i nie zawsze otwiera membranke kranika?
Hito wa mikake ni yoranu mono.
- Cycu
- Senior
- Posty: 131
- Rejestracja: 27 lip 2008, 21:20
- Motocykl: Seven Fifty
- Lokalizacja: Radomsko
Re: Problem z kranikiem paliwa
Jesli bylo by zbyt niskie podcisnienie to oznaczalo by ze silnik jest zlom. Wiec raczej nie to.
Co do membrany to Ci nie powiem bo jej nawet na oczy nie widzialem.
Co do membrany to Ci nie powiem bo jej nawet na oczy nie widzialem.
- Wrak
- Senior
- Posty: 108
- Rejestracja: 26 sie 2007, 09:54
- Motocykl: Honda CB 750 SF i VFR 800 VTEC
- Lokalizacja: Kielce
Re: Problem z kranikiem paliwa
Silnik raczej nie jest zlom bo jakies dwa tygodnie tenu robilem synchro gaznikow i mechanior nic nie wspominal zeby byly jakies problemy z silnikiem. Poza tym jezeli paliwko normalnie sobie tam plynie to sprzecior wymiata ladnie. Znudzilo mi sie rozbieranie tego klranika i czyszczenie go za kazdym razem profilaktycznie. A jakby membrane potraktowac jakims srodkiem. mam np taki spermofurazol do konserwacji gum i uszczelek oraz gumeczek moze by pracowala lepiej.
Hito wa mikake ni yoranu mono.
- grysiuu
- Junior
- Posty: 41
- Rejestracja: 13 cze 2008, 21:24
- Motocykl: Honda CB 750 '97
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Problem z kranikiem paliwa
No właśnie synchro gaźników,czyli wężyk podciśnieniowy był zdejmowany i mógł być uszkodzony.Delikatne peknięcie wystarczy.A może jest źle założony.Piszesz że jest dość sztywny a to akurat nie najlepiej bo powinien być elastyczny i mięciutki co gwarantuje szczelność i wytrzymałość na uszkodzenia.Zmień go bo od czegoś musisz zacząć naprawę a to jest najtańsze.
- Wrak
- Senior
- Posty: 108
- Rejestracja: 26 sie 2007, 09:54
- Motocykl: Honda CB 750 SF i VFR 800 VTEC
- Lokalizacja: Kielce
Re: Problem z kranikiem paliwa
Ok sprobuje od zmiany wezyka podcisnienia i obrjrze go dokladnie moze rzeczywiscie jest gdzies uszkodzony
Hito wa mikake ni yoranu mono.
-
- stary Seveniarz
- Posty: 369
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:10
- Motocykl: SV 650 '2002
- Lokalizacja: Łódź
Re: Problem z kranikiem paliwa
Ten problem już był omawiany - poszukaj na forum, według mnie to filtr paliwa, ja miałem takie objawy jak ty gdy przez chwilę pojechałem na wysokich obrotach (silnik nie dostawał paliwa i gasł, jak odczekałem 5-10 min mogłem jechać dalej) wywal filtr paliwa i załóż bezpośredni wężyk - u mnie jak ręką
odjął a wężyk podciśnienia swoją drogą musi być też ok (niepozaginany)

- Wrak
- Senior
- Posty: 108
- Rejestracja: 26 sie 2007, 09:54
- Motocykl: Honda CB 750 SF i VFR 800 VTEC
- Lokalizacja: Kielce
Re: Problem z kranikiem paliwa
Oto kroki ktore poczynilem w zwiazku z zaistnialym problemem: wymienilem wezyk d podcisnienia oraz amputowalm filterek paliwa. Narazie nie mialem okazji gdzies dalej sie przejechac ale chyba jest juz duzo lepiej. Mam jeszcze jedno pytanie co moze byc przyczyna tego ze jeden garczek grzeje sie dluzej niz inne.
Hito wa mikake ni yoranu mono.
- NIUTON
- Junior
- Posty: 26
- Rejestracja: 30 cze 2008, 09:41
- Motocykl: Sevenfifty '1992
- Lokalizacja: Giżycko
Re: Problem z kranikiem paliwa
W sumie to nic nowego, że jeden cylinder grzeje się później /czytaj, nie pracuje zaraz po uruchomieniu/. przestałem się tym przejmować, gdyż w mojej sevence czasami łapie na wszystkie, czasami nie. Po 10- 15 sek. już jest ok. Nawet synchronizacja nie pomogła, świece, ani kable. Jak postoi kilka dni to tak bywa, ja tłumacze to faktem, iż pająki się zalęgły w wydechu i trzeba poczynic jeden zabieg: Zagrzać motorek i maaaanetaaaaaa. 

Prawie jak dom..... http://www.bikepics.com/pictures/1367247/, http://www.bikepics.com/pictures/1367255/
- Wrak
- Senior
- Posty: 108
- Rejestracja: 26 sie 2007, 09:54
- Motocykl: Honda CB 750 SF i VFR 800 VTEC
- Lokalizacja: Kielce
Re: Problem z kranikiem paliwa
Generalnie to jak sie motog zagrzeje juz to ladnie rowno i na wszystkie pracuje najgorzej jest wlasnie tak z ranca chwila musi minac zeby wlasnie chodzxily wszystkie naraz. Myslalem nad zmaina kabli ale chyba jednak te typy tak maja. A co do tego problemu z kranikiem to nie kranik a filterek paliwa nie puszczal paliwa niby byl drozny ale tak jakby sie zapowietrzal czy cos w tym stylu wyje...lem go wiec w pizdziec i teraz jest spoko nie ma zadnych zaburzen z dostawa paliwa.
Hito wa mikake ni yoranu mono.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości