Paliwo!!
-
- Mistrz Parkietów
- Posty: 616
- Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
- Motocykl: CB750LTD
- Lokalizacja: Warszawa
Bartek, musisz spuścić paliwo do zera! i odkręcić kranik. Mogą być dwie opcje, filtr będzie na kraniku i wyjmiesz go w komplecie albo wyjmiesz kranik a filtr zostanie w zbiorniku/ja tak mam/i trzeba go ostrożnie wyciągnąć. Przy takim rozwiązaniu filtr ma kryzę /poszeżenie/ żeby nie wpadł do zbiornika i trzeba to robić ostrożnie żeby go nie uszkodzić. Ja go w ogóle usunąłem bo były ciągłe problemy z rezerwą, ale założyłem dobry filtr na przewodzie paliwowym. Podczas pobytu w Częstochowie usłyszałem że wszyscy mają problemy z przejściem na rezerwę paliwa a myślałem że tylko u mnie to jest. Widać jak nic, że jest zbyt mała różnica poziomów zbiornika paliwa i gaźników. Zdecydowałem już że zakładam elektryczną pompę paliwa. Jak zrobię testy to podam wyniki.
Prawdziwe życie zaczyna się po 50-tce.
rura-bomber
rura-bomber
- Matiej
- Ujeżdżacz Kopciuszka
- Posty: 1476
- Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
- Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
- Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
- Kontakt:
- Matiej
- Ujeżdżacz Kopciuszka
- Posty: 1476
- Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
- Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
- Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
- Kontakt:
-
- Mistrz Parkietów
- Posty: 616
- Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
- Motocykl: CB750LTD
- Lokalizacja: Warszawa
- Matiej
- Ujeżdżacz Kopciuszka
- Posty: 1476
- Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
- Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
- Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości