Sevanka czy Chopper VT1100
Sevanka czy Chopper VT1100
Witam
Czy ktoś z Was wcześniej jezdzil duzym chopperem?. Łamie sie pomiedzy zakupem VT1100 a CB750. W Poznaniu jest VT1100 z 87r i gość chce za niego 11tyś. Mam z tez na oku 93 CB750 za 8300 z super stanie. Motocykl będe uzywal do turystyki blizszej i dalszej. Z tego co wiem choppery nieciekawie sprawuja sie na kretych drogach. Poza tym dużo z mioich znajomych uwaza ze chopper wcześniej czy póżniej znudzi sie. Co myslicie o tym
Czy ktoś z Was wcześniej jezdzil duzym chopperem?. Łamie sie pomiedzy zakupem VT1100 a CB750. W Poznaniu jest VT1100 z 87r i gość chce za niego 11tyś. Mam z tez na oku 93 CB750 za 8300 z super stanie. Motocykl będe uzywal do turystyki blizszej i dalszej. Z tego co wiem choppery nieciekawie sprawuja sie na kretych drogach. Poza tym dużo z mioich znajomych uwaza ze chopper wcześniej czy póżniej znudzi sie. Co myslicie o tym
- lesor
- (ex SF)
- Posty: 1999
- Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
- Motocykl: [ex] SF94 + SF93
- Lokalizacja: archiwum
Mają rację. Nie dość, że zwykle ma problemy ze skręcniem to jeszcze słabiej hamuje, słabiej przyspiesza, jest mniej poręczny w mieście.
Dla mnie jednak to były cechy mniej istotne, bo dawałem radę a jeździłem dużym chopperem (nie mylić z cruiserem, którym jest ta szadoła). Bardziej mnie bolało to, że koledzy na noormalnych moturach mieli zawsze suche ciuszki w kufrach - mi nie wypadało założyć kufra - sakwy nasiąkały i ważyły tonę; koledzy blokadę i portfel chowali pod siodło - ja musiałem w kieszeniach; koledzy mieli suche gacie pod membranami - ja miałem stylowe czapsiki; koledzy mieli bezpieczniejsze kaski - mi pasował orzeszek; itd.
Najlepiej to kup i to i to. I jeszcze do tego FJRke albo inne PanEuro i DR400.
Będziesz miał komplet na każdą okazję.
Jeśli zaś chodzi o turystykę bliższą i dalszą - z tych dwóch radziłbym CB.
Skąd ta Twoja CB? może któregoś z nas?
Dla mnie jednak to były cechy mniej istotne, bo dawałem radę a jeździłem dużym chopperem (nie mylić z cruiserem, którym jest ta szadoła). Bardziej mnie bolało to, że koledzy na noormalnych moturach mieli zawsze suche ciuszki w kufrach - mi nie wypadało założyć kufra - sakwy nasiąkały i ważyły tonę; koledzy blokadę i portfel chowali pod siodło - ja musiałem w kieszeniach; koledzy mieli suche gacie pod membranami - ja miałem stylowe czapsiki; koledzy mieli bezpieczniejsze kaski - mi pasował orzeszek; itd.
Najlepiej to kup i to i to. I jeszcze do tego FJRke albo inne PanEuro i DR400.
Będziesz miał komplet na każdą okazję.

Jeśli zaś chodzi o turystykę bliższą i dalszą - z tych dwóch radziłbym CB.
Skąd ta Twoja CB? może któregoś z nas?
Każde pokolenie ma własny czas
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
Taki komplecik to marzenie i zdaje sobie sprawe, że nie ma moto idealnego i do wszystkiego ale chciałbym wybrać coś z czego będe zadowolony i co będzie spełniało moje oczekiwania. CB to z zalożenia chyba jest nawet najbardziej uniwersalne - to klasyk wśrod Universal Japanese Motorcycle. Za Shadowką z kolei przemawia wygląd i "gabaryty" a ja dość duzy jestem. Tyle, że tak jak wcześniej pisałem gorzej prowadzi sie, jest nieporęczna i przy pustych wydechach mily gang V twina na dluższą mete jest męczący. Gdyby nie moj ograniczony budżet to szukałbym Yamahy XJR1200 ale za dobrą trzeba dać około 14tyśMają rację. Nie dość, że zwykle ma problemy ze skręcniem to jeszcze słabiej hamuje, słabiej przyspiesza, jest mniej poręczny w mieście.
Dla mnie jednak to były cechy mniej istotne, bo dawałem radę a jeździłem dużym chopperem (nie mylić z cruiserem, którym jest ta szadoła). Bardziej mnie bolało to, że koledzy na noormalnych moturach mieli zawsze suche ciuszki w kufrach - mi nie wypadało założyć kufra - sakwy nasiąkały i ważyły tonę; koledzy blokadę i portfel chowali pod siodło - ja musiałem w kieszeniach; koledzy mieli suche gacie pod membranami - ja miałem stylowe czapsiki; koledzy mieli bezpieczniejsze kaski - mi pasował orzeszek; itd.
Najlepiej to kup i to i to. I jeszcze do tego FJRke albo inne PanEuro i DR400.
Będziesz miał komplet na każdą okazję.
Ta Sevenka jest z Głogowa
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Lesor(nie mylić z cruiserem, którym jest ta szadoła).


SHADOW Z '87 to klasyczny chopper, a z rocznika '97 to cruiser z głębokimi blotnikami, i kołami 16"
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Masz racje to jest kwintesencja choppera. Póżniejsze roczniki 97 w góre to cruiser. Ta Shadowa jest na allegro. Sprzedaje ja gość o nicku CrossMarcin z Pozdnania. Ma prostą kiere i siodlo Mustang (tak troszke na draga zrobiona.Lesor(nie mylić z cruiserem, którym jest ta szadoła).ta VT 1100 nie jest przecież cruiserem, roczniki Ci się "sompfink pojebalos"-nie wprowadzaj ludzisków w "mistejka"
![]()
SHADOW Z '87 to klasyczny chopper, a z rocznika '97 to cruiser z głębokimi blotnikami, i kołami 16"
- El Kriss
- stary Seveniarz
- Posty: 1038
- Rejestracja: 26 mar 2005, 10:51
- Motocykl: cb 750 i jakis inny
- Lokalizacja: Łodz
Lesor to po prostu kwintensencja wiedzy i doświadczeń. Nic dodać nic ująć. Chcesz mieć przyjemność z posiadania motocykla - kup VT1100, wszyscy widzą, że posiadasz, ty czujesz, że posiadasz.
Chcesz mieć przyjemnośc z jazdy motocyklem - kup CB. Czujesz, że jedziesz, czujesz, że możesz... Jest dobra i na długim dystansie ( coś o tym wiem) i na co dzienne krótkie traski.
Swoją drogą to dość perwersyjne - spytać na forum miłośników SF, czy nie kupiś sobie choppera...
Chcesz mieć przyjemnośc z jazdy motocyklem - kup CB. Czujesz, że jedziesz, czujesz, że możesz... Jest dobra i na długim dystansie ( coś o tym wiem) i na co dzienne krótkie traski.
Swoją drogą to dość perwersyjne - spytać na forum miłośników SF, czy nie kupiś sobie choppera...

Kilometry szos, tony piachu, jadę więc żyję.
-
- mlody Seveniarz
- Posty: 189
- Rejestracja: 05 lut 2006, 19:49
- Motocykl: cb 1300
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
No i wyszło na to, że perwers jestem. Ale w Twoich słowach jest wiele prawdy (nie mam na mysli perwersa) tylko to, że z moich obserwacji wynika, że wlaściciele chopperow to wiecej wydają na piwo niż benzyne i ich maszyny można najcześciej spotkać przy knajpie niż w trasie. Coś w tym jest. Najbardziej pasowała by mi XJR1200 tylko fundusze mam ograniczone do max 11tyś i w tej cenie kupie przyzwoitą SF ale nie kupie przyzwioitej XJRy. VT 1100 jest jedynym chopperem, który podoba mi sie i dlatego chodzi mi "po głowie" zwłaszcza ze ten z Poznania jest do wziecia za 11tyś. Tylko, że większość moich znajomych którzy zaczynali od chopperow skończyli na szosowych turystykach albo enduro i mowią, że nigdy do choppera nie wrócą. Może poza tymi, ktorzy maja wielkie brzuchy od piwa. Tak wiec zanosi sie na to, że zasile grono forumowiczów SF.Lesor to po prostu kwintensencja wiedzy i doświadczeń. Nic dodać nic ująć. Chcesz mieć przyjemność z posiadania motocykla - kup VT1100, wszyscy widzą, że posiadasz, ty czujesz, że posiadasz.
Chcesz mieć przyjemnośc z jazdy motocyklem - kup CB. Czujesz, że jedziesz, czujesz, że możesz... Jest dobra i na długim dystansie ( coś o tym wiem) i na co dzienne krótkie traski.
Swoją drogą to dość perwersyjne - spytać na forum miłośników SF, czy nie kupiś sobie choppera...
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Do "gościa": zapraszam na priv, ja sprzedaję swoją SF, akurat w okolicach 11000pln. GG: 4614982->najlepiej jutro od rana,dziś pędzę do pracy 

"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
- skomo
- 1959-2008
- Posty: 332
- Rejestracja: 03 kwie 2006, 09:36
- Lokalizacja: Warszawa - Stara Miłosna
do "gościa"
zapraszam na gg (nawet jeśli niedostępny) 3054655 , jeśli szukasz moto w idealnym stanie, bez przygód i rzeczywistym przebiegiem 31.000 km.
Sprzedać mogę mojego NIGHTHAWKA 750- wygląda jeszcze bardziej klasycznie niż CB 750. Ten sam silnik - bezobsługowy praktycznie i robi ponad 100.000 km przebiegu (zapytaj innych). mój. tel. 506331873
zapraszam na gg (nawet jeśli niedostępny) 3054655 , jeśli szukasz moto w idealnym stanie, bez przygód i rzeczywistym przebiegiem 31.000 km.
Sprzedać mogę mojego NIGHTHAWKA 750- wygląda jeszcze bardziej klasycznie niż CB 750. Ten sam silnik - bezobsługowy praktycznie i robi ponad 100.000 km przebiegu (zapytaj innych). mój. tel. 506331873
najważniejszy w moto jest dobry wydech
- lesor
- (ex SF)
- Posty: 1999
- Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
- Motocykl: [ex] SF94 + SF93
- Lokalizacja: archiwum
[do tematu]Troche to dziwne że dość dużo użytkownikow SF z tego forum, sprzedaje lub sprzedało swoje maszyny. Czyżby traktowali SF jako maszyne przejściową?
My jesteśmy po prostu o jeden krok dalej.

Kriss, Nie Bądź taki skromny. Jako jedyny tutaj Jesteś w posiadaniu i czopera i sevenki i turystyka.
Ja tylko Cię wyprzedziłem w odpowiedziLesor to po prostu kwintensencja wiedzy i doświadczeń.


[/do tematu]
[spam]
http://www.lesor.waw.pl/sf.html, może być w wersji naked bike
[/spam]

Każde pokolenie ma własny czas
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
- jaqbik
- zbokus maximus
- Posty: 866
- Rejestracja: 20 lip 2005, 12:39
- Motocykl: GQO K1200R
- Lokalizacja: Poznań
Czy ja wiem czy dziwne?Troche to dziwne że dość dużo użytkownikow SF z tego forum, sprzedaje lub sprzedało swoje maszyny. Czyżby traktowali SF jako maszyne przejściową?
Chyba normalne - każdy co jakis czas zmienia moto. Może będą je zamieniać na nowsze SF, albo na cokolwiek innego?
Pozdrawiam - ja na razie nie sprzedaję

"Kiedy czuję pęd powietrza
i w kolejny zakręt składam się..."
i w kolejny zakręt składam się..."
Jaqubik - Ty jesteś z Poznania. Wiesz coś może o gościu który na allegro sprzedaje moto pod nickiem Cross Marcin. Słyszałem od niektorych Poznaniakow ze straszne "kowalstwo" gość odpier.... Wiesz coś może o nim i o tej VT1100 która jest na allegro i którą on sprzedaje?Czy ja wiem czy dziwne?Troche to dziwne że dość dużo użytkownikow SF z tego forum, sprzedaje lub sprzedało swoje maszyny. Czyżby traktowali SF jako maszyne przejściową?
Chyba normalne - każdy co jakis czas zmienia moto. Może będą je zamieniać na nowsze SF, albo na cokolwiek innego?
Pozdrawiam - ja na razie nie sprzedaję
- jaqbik
- zbokus maximus
- Posty: 866
- Rejestracja: 20 lip 2005, 12:39
- Motocykl: GQO K1200R
- Lokalizacja: Poznań
- skomo
- 1959-2008
- Posty: 332
- Rejestracja: 03 kwie 2006, 09:36
- Lokalizacja: Warszawa - Stara Miłosna
VT 1100 czy SF
Aleś się Lechu napocił z tym przedstawieniem(zachwaleniem) swojej sevenki, powiem , że dobre to było , możesz pisać artykuły do "Motocykla", jestem pełen uznania - really.
Nie mógłbyś wykonać coś podobnego i zachwalić klientowi moje NH?
Dobrze płacę

Nie mógłbyś wykonać coś podobnego i zachwalić klientowi moje NH?
Dobrze płacę

najważniejszy w moto jest dobry wydech
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości