
O co Ci chodziRaczej bronię się przed "im taniej tym lepiej".

O co Ci chodziRaczej bronię się przed "im taniej tym lepiej".
Dokładnie bardzo dobra anegdota ;-].Raczej bronię się przed "im taniej tym lepiej". Jak to mój kumpel kiedyś powiedział że go nie stać na tanie rzeczy.
Pewnie każdy łańcuch miałby 12x dłuższą żywotność jakbyś zmieniał zębatki co 5tyś km...Jest jeszcze Enuma 525 SRX Quad-Ring i wedlug firmy ma 12x dluzsza zywotnosc. Przy odpowiednim serwisowaniu lancuch na "wieki" ? Jest jeden problem naprawde spora cena
Czy zna ktoś konkretną odpowiedz na to pytanie ?Wymieniałem napęd i zauważyłem, że przednia zębatka jest niesymetryczna tzn. "kołnierz" z jednej strony jest wyższy (od strony napisów). Pytanie teraz w którą stronę to zamocować? W serwisówce się nie doszukałem.
Niezależnie od marki zębatki? Osobiście założyłem sunstara.Napisami na zewnątrz. Stojąc obok maszyny widzisz napisy.
Oj byla walka z tym.Poczytaj moje tematy...tez z tym walczyłem i mi wyszlo ze ma byc oddalona...bo ja jak miałem niższym do silnika to moja tak albo jeszcze gorzej wyglądała od środka....
Nie znajdziesz nic w serwisowce bo Honda wychodzi z tego zalozenia ze montujesz orginalne zestawy a tam sie nie pomyliszStwierdzałem fakt że napis OUT SIDE jest zamontowany od strony silnika czuli kołnierz o wysokości ok 4mm - mniejszy kołnierz ma ok 2,8 mm
Zębatka od strony napisu
20190103_181826.jpg
Ciekaw że nie można nic na ten temat znaleźć w serwisówce
Znalazłem też taki filmik co prawda to nie CB750 ale problem ten sam https://www.youtube.com/watch?v=JmFh1DNB0V4
Tak ale w miarę równo po obu stronach...Zębatka zawsze jest „spolerowana” przez łańcuch. Ja tu nie widzę nic dziwnego.
A co w przypadku nie prostoliniowego ustawienia obu zębatek? jedną i drugą łańcuch spoleruje po przeciwnych stronach.Tak ale w miarę równo po obu stronach...Zębatka zawsze jest „spolerowana” przez łańcuch. Ja tu nie widzę nic dziwnego.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości