Postautor: KLOSZ » 17 cze 2013, 19:28
Albo, i tak moze byc patrzac na zdjecie od strony kierownicy, lagi sa nierowno wkrecone w polkach. Wyglada mi na to, ze lewa laga jest nizej niz prawa, co moze tak zadzialac na ustawienie blotnika.
Co do tarcz, to jestes pewny, ze to nie oryginaly? Mam wrazenie, ze takie wlasnie widywalem w tych rocznikach, ale moge sie mylic.
Zreszta, co tu omawiac na podstawie takich malych fociszek...
Co do przebiegu.... wiadomo, ze w takim motocyklu to rzecz bardzo umowna i wazniejszy jest stan serducha niz wskazanie licznika albo ilosc obtarć na lakierze.
Ale, ale... decyzja i tak nalezy do zainteresowanego. Jak nie masz cisnienia to szukaj idealu w necie albo na forum. Jak Ci sie spieszy to musisz poswiecic troche czasu na ogladanie na zywo i wtedy cos znajdziesz szybciej.
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™
⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™
⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
