
Patrzyłem to i może z CB 500 będzie pasował...
Obudowy są takie same. Jakiś czas robiłem sobie europejczyka ze światłem pozycyjnym kupiłem przełącznik prawy od SF ale że nie chciło mi się linek luzować przełożyłem bebechy do obudowy w NH - i tu Honda dobrze pomyślała - po co robić 2 rodzaje przełączników jak można zrobić jeden wzór za dziurę od przełącznika świateł zasłonić zaślepką. Jedyna różnica to wtyczka w lampie NH ma 6 pinów a SF 9 pinów. Kupiłem nówkę w sklepie motoryzacyjnym z 5 zł i dołożyłem jeden kabelek do żarówki pozycyjnej.W najgorszym razie tak zrobie ale tego unikam ile idzie...może w zakupionym przełączniku ta obudowa będzie taka sama jak u mnie...
Śmiem twierdzić że w lewej jest jeszcze mniej zmian bo nawet jak masz "zajączka" do długich świateł to jest to wpięty w układ rodzaju świateł dodatkowy przełącznik monostabilny. Przełączniki hondy w podobnym okresie produkcji są jednakowe w różnych modelach możesz mieć tylko np. bonus właśnie w postaci "zajączka".Tyle że ja lewy potrzebuje...
Mam ale to kwestia złączek w lampie po prostu we wiązce od włącznika będą tylko do migaczy. Ja i tak odłączyłem po rozmowie ze znajomym diagnostą i w lampę wstawiłem pozycje a teraz po modernizacji prawego przełącznika mogę przednią lampę normalnie wyłączyć - tylko z tyłem jest dupa bo zapala się po przekręceniu stacyjki na sztywno i albo dołożę przewód ale prędzej wymienię wiązkę https://allegro.pl/oferta/honda-cb-750- ... 7862591696 bo nie lubię rzeźby w kablach i wszystko ma być ładnie i składnie.Jest inaczej z kierunkami...nie zapomnij że my w NH mamy oryginalnie pozycyjne w kierunkach....Nie masz ori kierunków?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości