Strona 1 z 1

Pilot screw initial opening ?

: 21 mar 2007, 13:45
autor: lesor
Zachęcony postem o dyszach zaglądnąłem do service manuala i znalazłem tam taki parametr:
Pilot screw initial opening
moja, szwajcarska Sevenka ma mieć 2 i 3/4
austriackie 2 i 1/4
a wszelkie inne 2 [turns out].

od czego ta śróbka? (jest na str. 5-8 manuala)

: 21 mar 2007, 14:33
autor: jaqbik
Sam jesteś śróbka :P

: 21 mar 2007, 16:14
autor: oster
ale o co chodzi....... :P :sciana: :oops:

: 21 mar 2007, 16:22
autor: dofo
Nic - lesor nas wszystkich wkreca. A ja mu na to - screw you! :mrgreen: :lol:

: 21 mar 2007, 16:45
autor: Wojtas
To jest śrubka od składu mieszanki na biegu jałowym silnika.

: 21 mar 2007, 19:11
autor: lesor
Nic - lesor nas wszystkich wkreca. A ja mu na to - screw you! :mrgreen: :lol:
:siekierka: i cały misterny plan wpi....

Wracając do...
wkręta :lol: , jak rozumiem trzeba wkręcić i potem odkręcić wymaganą liczbę obrotów?

: 22 mar 2007, 01:07
autor: dofo
rozumiem trzeba wkręcić i potem odkręcić wymaganą liczbę obrotów?
A tam nie napisali przypadkiem, ze nie trzeba sie scisle tego obracania trzymac, tylko pokrecic tak, zeby na jalowym, obroty silnika oscylowaly w okolicach 1100? Nie wiem czy mi sie cos pokrecilo, ale tak cos mi sie kojarzy.

: 22 mar 2007, 07:53
autor: Wojtas
jak rozumiem trzeba wkręcić i potem odkręcić wymaganą liczbę obrotów?
Dobrze rozumujesz.
nie trzeba sie scisle tego obracania trzymac, tylko pokrecic tak, zeby na jalowym, obroty silnika oscylowaly w okolicach 1100?
Nie, do tego służy pokrętło znajdujące się między gaźnikami-od dołu.

: 22 mar 2007, 09:50
autor: dofo
To gdzie ta magiczna srubeczka sie znajduje? Bo widocznie nie zrozumialem o czym mowimy :)

: 22 mar 2007, 10:23
autor: lesor
To gdzie ta magiczna srubeczka sie znajduje?
:mlotek:
od czego ta śróbka? (jest na str. 5-8 manuala)

: 22 mar 2007, 10:27
autor: Hazell
Obydwaj macie racje - najpierw trzeba wkrecic do konca i wykrecic wymagana ilosc obrotow a nastepnie regulowac nia i srubka od obrotow wg zamieszczonej w manualu procedury tak aby obroty oscylowaly w okolicach 1100 :)

: 22 mar 2007, 10:49
autor: Wojtas
Jako że nie mogę sciągnąć manuala do SF (chyba coś z serwerem na którym ona jest),nie mogę przeczytać tej procedury, ale śrubkę składu mieszanki ustawiamy(wykręcamy o daną ilość obrotów) raz, i potem już tego ustawienia nie zmieniamy, a obroty biegu jałowego faktycznie ustawiamy pokrętłem znajdującym sie między gaźnikiem 2 a 3, od spodu.

: 22 mar 2007, 11:19
autor: Hazell
Zmieniamy zmieniamy :P
Nie zmieniać mozemy w fabrycznie nowym silniku co najwyzej.
Obrazek

: 22 mar 2007, 11:34
autor: Wojtas
Masz rację :rock: :flacha: , dotychczas nie spotkałem sie z takim sposobem doregulowywana tych śrubek.