Strona 1 z 1

Jak spuścić olej z lagów nie mając korka spustowego, ha?

: 28 sie 2006, 14:50
autor: Hazell
Jak w temacie. Nie mam w lagach korka spustowego :cry:
Prawdopodobnie lagi sa nieoryginalne - honda z Japonii a z tego co wyczytalem to europejskie nie mialy tych korkow :cry:
Ale do rzeczy. Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie?

: 28 sie 2006, 15:15
autor: Wojtas
Musisz lagi zdemontować, wykręcić górne korki, obrócić lagi o 180 st. i już :D
Napisałeś że:
"honda z Japonii a z tego co wyczytalem to europejskie nie mialy tych korkow"
To ciekawe, bo w/g mnie jest dokładnie odwrotnie, europejskie SF mają koreczki spustowe dokładnie pod zaciskami hamulcowymi...myślę że to tylko taka drobna pomyłka w Twiom tekście :wink:

: 28 sie 2006, 15:19
autor: Hazell
Fuck! Totalnie mi to nie pasi ale co robic... :evil:

: 28 sie 2006, 17:27
autor: chojrak
W sumie co za roznica i tak wymieniejac olej w lagach warto wymienic uszeczelniacze wiec i tak musisz wszystko rozebrac :]

: 28 sie 2006, 17:54
autor: dofo
Jak spuścić olej z lagów
lag ;)

: 28 sie 2006, 18:38
autor: ZibiFire
Jak spuścić olej z lagów
lag ;)
laguf

: 29 sie 2006, 08:48
autor: Hazell
Jak spuścić olej z lagów
lag ;)
Oj czepiasz sie... a jak mowisz ze cos zginelo to mowisz, ze dostalo nóg czy nogów, ha? :lol:
W sumie co za roznica i tak wymieniejac olej w lagach warto wymienic uszeczelniacze wiec i tak musisz wszystko rozebrac :]
Lagi mam suchutkie, nawet smuzki na nich nie widac, wiec... Nadgorliwosc jest gorsza od faszyzmu :wink:

: 29 sie 2006, 10:03
autor: Matiej
Popieram. Po co wymieniać uszczelniacze skoro są dobre. A pracy se już człowiek dokłada dużo :). Ale faktem jeste ze owa śrubka jest przydatna. Ale wyjęcie laguf tez nie jest problematyczne. Ale wszystko na zime lepiej jak juz nudzi sie czyszczenie motonga :)

: 29 sie 2006, 10:19
autor: Hazell
Zastanawiam sie czy nie daloby sie w miejscu, w ktorym powinien byc korek spustowy (u mnie jest to bolec aluminiowy) wywiercic otworu, nagwintowac i wkrecic srubke/korek :?

: 29 sie 2006, 10:25
autor: Matiej
Wszystko się da jak mawia Pan Krzysio mechanik. Ale, po co? Roboty z nawierceniem w takim metalu nie matalu z jakiego są wykonane slidery może być co nie miara. Można dodatkowo popsuć coś. Do tego nie wiadomo jak będzie ze szczelnością tego i w ogóle. Olej się za często nie zmienia w lagach a wyjęcie ich z pułek i odkręcenie koła przedniego to nie jest dużo roboty. Tylko nie zapomnij o stropianku pod kolektorki jak bedziesz przód motocykla unosił... heheheeh chyba ze masz jakiegos czasowstrzymywacza co Ci go potrzyma do góry buehehehe

: 29 sie 2006, 10:36
autor: Hazell
Moj wsztrzymaczasowymacz wsztrzyma czas dla motora tak, ze nie zdazy upasc na glebe gdy ja bede olej zmienial :grin:
Oprocz wysuniecia lag (dla dofo :wink: ) z polek, musze zdjac zaciski, kolo, i lampe... a tyle sie jej naustawialem zeby byla prosciutko (mam akcesoryjne uchwyty, ktore trzeba ustawiac)...
BTW Co ile czasu/km powinno sie zmieniac olej w lagach?

: 29 sie 2006, 11:14
autor: Matiej
Ale czy lampe na pewno trzeba wykręcić? Wydaje mi się ze nie. Ale sam zobaczysz. A koło i zasiski to 5 śrubek.

: 29 sie 2006, 11:16
autor: Hazell
Lampa na 100%. U mnie jest montowana uchwytami do lag.

: 29 sie 2006, 11:23
autor: Matiej
Uchwytami do LAG??!?! No to faktycznie dziwne to pojazdy z Japoni. W sevence u mnie był stelażyk to którego byla przykręcana lampa a lagi gładkie i czyściutkie bez zadnych uchwytów. Doprawdy dziwna toto wersja jakas. :krzeslo:

: 29 sie 2006, 11:32
autor: Hazell
Nie dziwna tylko akcesoryjna, czytaj ori uchwyt poszedl sie j..ć w jakiejs dalekiej hostorii.
Obrazek
See?
Moze kiedys dorwe ori i wymienie. Na razie nie przeszkadza.

: 29 sie 2006, 11:46
autor: dofo
procz wysuniecia lag (dla dofo ;) )
A mamusia zawsze twierdzila, ze probowanie naprawiania swiata jest bez sensu :mrgreen:

: 29 sie 2006, 11:57
autor: Hazell
Mamusia miala racje.
W moim przypadku robie Ci po prostu dobrze :P. Pisze lagów zeby troche chociaz rozsmieszyc zycie na tym lez padole :wink:

: 29 sie 2006, 19:00
autor: chojrak
Popieram. Po co wymieniać uszczelniacze skoro są dobre.
No kazdy ma swoj punkt widzenia :] wymieniajac olej i uszczelniacze masz pewnosc ze przez 2 lub 3 sezony nic z tym nie robisz i jest gitara :) , a wymieniajac tylko olej moze sie okazac ze za pare tys km uszczelniacze zaczna puszczac i znowu musisz wymieniac olej i koszta sie zwiekaszja. No i druga sprawa wymienianie oleju bez dokladnego wyczyszczenia lag ze starego to tez kiepska opcja :) Takie moje zdanie :) :) :)

: 30 sie 2006, 20:29
autor: El Kriss
Mamusia miala racje.
W moim przypadku robie Ci po prostu dobrze :P. Pisze lagów
A nie lepiej robić dobrze w sposób tradycyjno-forumowy :oral: ?

: 30 sie 2006, 20:37
autor: Hazell
Hola, dopiero co sie poznalismy :P

: 30 sie 2006, 21:20
autor: dofo
Hola, dopiero co sie poznalismy :P
A czego bys jeszcze chcial? Przeciez najwiekszy dreszczyk emocji to jak nawet wlasnych imion sie nie zna :mrgreen:

: 30 sie 2006, 21:32
autor: Hazell
No tak, zgadza sie, ale nie jestes w moim typie, widzialem juz Twoja facjate :P

: 30 sie 2006, 21:46
autor: lesor
Szczególarz :P zakładasz na głowę plecak i jazda ! Jiiiiiihahahaha :muchy:

: 30 sie 2006, 21:53
autor: Hazell
Komu? :lol:

: 30 sie 2006, 22:17
autor: dofo
nie jestes w moim typie
Taki dorosly a nie zna powiedzenia "worek na twarz i pchasz"? :mrgreen: :sex: