Olej w kolektorze
-
- Junior
- Posty: 17
- Rejestracja: 12 mar 2016, 18:46
- Motocykl: cb sf
Olej w kolektorze
Witam. Przejde fo rzeczy. Rozrbralem moja sv aby pomalowac rame. Po zdjeciu kolektorow spostrzeglem. Ze w jednej rurze jest oleista maz. To samo jest w ujsciu jednego z cylindrow. Reszta calkiem sucha. Minimalne slady takiej substancji na zaworach wydechowycj w pozosralych 3 cylindrach. Zdjecie powinno to zobrazowac. Potrzebuje niezaleznej opini bo mechanik od razu z grubej rury. Nowe tloki, pierscienie. Uszczelniacze zaworow. Reszta uszczelek od gory silnika. Szlif i cena 4 tysiace. A jaka jest prawda?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Junior
- Posty: 17
- Rejestracja: 12 mar 2016, 18:46
- Motocykl: cb sf
Re: Olej w kolektorze
Moze jeszcze dodam sv 92r wg licznika 48 tys. W tamtym roku zrobilem 300km. Olej wymienialem dwa lata temu. Przejechalem jakies 7tys km wsumie.
-
- Beniamin
- Posty: 52
- Rejestracja: 27 lut 2017, 21:10
- Motocykl: CB 750 seven fifty 1999
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Olej w kolektorze
Coś mi się wydaje, że bez w/w napraw się nie obędzie. Polecam sprzedaż na części i kupno drugiego serducha. Sam zabrałem się za wymianę wybieraka biegów i części pochłonęły już koło tysiaka, a trzeba zauważyć, że używany silnik to koszt rzędu 1,5 - 2 tysie.
Różnica jest taka, że zabrawszy się za to samemu będę miał solidnie wykonany remont, czego nie będzie można oczekiwać od przeszczepu.
Serdeczne kondolencje z powodu straty maszyny.
PS
Swoją drogą dziwi mnie, że nie zauważyłeś nieprawidłowej pracy i braku kompresji przy regulacji gaźników...
Różnica jest taka, że zabrawszy się za to samemu będę miał solidnie wykonany remont, czego nie będzie można oczekiwać od przeszczepu.
Serdeczne kondolencje z powodu straty maszyny.
PS
Swoją drogą dziwi mnie, że nie zauważyłeś nieprawidłowej pracy i braku kompresji przy regulacji gaźników...
- marcin_z
- stary Seveniarz
- Posty: 1174
- Rejestracja: 30 sie 2010, 14:24
- Motocykl: XJR1300 ; TT 1200
- Lokalizacja: WPR
Re: Olej w kolektorze
hehe dobreSerdeczne kondolencje z powodu straty maszyny..


Motorynka --> Honda CB750SF --> Yamaha XJR1300 --> Honda Varadero 1000XL --> Triumph tiger 1200
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Olej w kolektorze
Jak dla mnie to padł pierścień olejowy na tym cylindrze. Gdyby było tyle ojeju we wszystkich kanałach wylotowych, to zgoda na remont kapitalny za 4 tysie.
Proponuję wymianę wszystkich pierścieni oraz wszystkich uszczelniaczy zaworowych. Albo tylko na tym jednym...ale to bez sensu.
Przy okazji zdjęcia głowicy szlif i dotarcie zaworów.
Proponuję wymianę wszystkich pierścieni oraz wszystkich uszczelniaczy zaworowych. Albo tylko na tym jednym...ale to bez sensu.
Przy okazji zdjęcia głowicy szlif i dotarcie zaworów.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
-
- Junior
- Posty: 17
- Rejestracja: 12 mar 2016, 18:46
- Motocykl: cb sf
Re: Olej w kolektorze
To jestem niepocieszony niestety. Regulacje gaznika robilem 2 lata temu i konkretnego mechanika (mulawa bialystok) i bylo ok. Po pracy mocy nic nie odczuwalem i nie wiedzialbym gdybym nie zdjal wydechu. Denerwowal mnie lekki stukot w silniku ale to ja tylko slyszalem . No i sabraklo mi z 400mloleju ale lekki wyciek na korku spustowym tlumaczyl sprawe. Dzieki za wsparcie.
-
- Junior
- Posty: 17
- Rejestracja: 12 mar 2016, 18:46
- Motocykl: cb sf
Re: Olej w kolektorze
Witam. Pol nocy nie spalem tak mnie ten olej rozbolal. Liczac barany pojawil mi sie pomysl abyzaszczepic cylindry z tlokami od uzywki i zrobic tylko gniazda zaworow i uszczelniacze. Koszta spadna diametralnie. Glowica z cylindrami to 200-300 zl a nowe tloki i pierscienie kolo 2300 + szlif. Co o tym sadzicie. Czy to jakies kompromisowe rozwiazamiemiedzy miec a wydac?
-
- Beniamin
- Posty: 52
- Rejestracja: 27 lut 2017, 21:10
- Motocykl: CB 750 seven fifty 1999
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Olej w kolektorze
Może zadziałać... bardziej zepsuć się chyba nie uda...
Specem nie jestem, ale popieram.
Pamiętaj, że nadal jesteś powyżej kosztu zakupu przeszczepu.

Specem nie jestem, ale popieram.
Pamiętaj, że nadal jesteś powyżej kosztu zakupu przeszczepu.
-
- Junior
- Posty: 17
- Rejestracja: 12 mar 2016, 18:46
- Motocykl: cb sf
Re: Olej w kolektorze
Im dalej brne wiecej pytan. Nie jestem leniem ale nie moge gojsc w serwisowce .angielski noga. Moze ktos wie jaki jest zakres luzu w pierścieniach tloka dla sv . Te cylindry ktore znalazlem maja 0.3. I nie wiem czy to duzo czy malo.
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Olej w kolektorze
Patent z montażem używek jest ok, ale...czy nie taniej wyjdzie wymiana samych pierścieni? ich cena nie powinna być powalająca.
Piszę tak dla tego, ponieważ na Twoim miejscu, po zdemontowaniu głowicy i cylindrów dokonałbym pomiarów stopnia zużycia pary: tłok-cylinder dla wszystkich 4 cyl. ofkors.
Może się tak zdarzyć, że Twoje tłoki i cylindry są w dobrej formie i tylko wymiana pierścieni wystarczy plus dotarcie zaworów w głowicy.
Kupując używki, jeszcze może wysyłkowo, możesz kupić większy shit niż masz.
Piszę tak dla tego, ponieważ na Twoim miejscu, po zdemontowaniu głowicy i cylindrów dokonałbym pomiarów stopnia zużycia pary: tłok-cylinder dla wszystkich 4 cyl. ofkors.
Może się tak zdarzyć, że Twoje tłoki i cylindry są w dobrej formie i tylko wymiana pierścieni wystarczy plus dotarcie zaworów w głowicy.
Kupując używki, jeszcze może wysyłkowo, możesz kupić większy shit niż masz.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
- CHUDY
- stary Seveniarz
- Posty: 326
- Rejestracja: 21 sie 2015, 22:58
- Motocykl: HONDA Seven Fifty
- Lokalizacja: Pomiar wody na Bug-u
Re: Olej w kolektorze
Wojtas dobrze doradza. Pierwsze to sprawdź.
Po kupnie używek możesz się zdziwić, i koszta mogą wzrosnąć.
Po kupnie używek możesz się zdziwić, i koszta mogą wzrosnąć.

-
- Junior
- Posty: 17
- Rejestracja: 12 mar 2016, 18:46
- Motocykl: cb sf
Re: Olej w kolektorze
Dzieki za podpowiedzi. Nie wiem czemu ale mechanik wymiane pierscieni uznal za kiepskie rozwiazanie. Mine mial przy tym taka, ze dalem z tym spokoj ale na taki czesciowy przeszczep przystal. Zaczynam sie cieszyc z tego mojego przypadku bo chodz nie wiem co z tego wyjdzie duzo sie ucze. Znalazlem luzy pierscieni. Gorny nominalny 0.15-0.3 max 0.5. Srodkowy 0.3-0.45 max 0.65 zbierajacy 0.2-0.7 max 0.9. Moze komus sie przyda. Jeszcze troche a sam ten silnik rozbiore z waszym wsparciem mam nadzieje. Apropo koles od cylindrow jest mechanikiem i bardzo sesny z niego czlowiek. Rozrzad mu sie pisypal i dlatego gote silnika sprzedaje. Jezdzil z tym sercem 8lat i gwarantuje ze oleju nie bral. Wg tych parametrow luz zamka miesci sie w nominale wiec za 200 zl sprobuje przeszczepic cylindry. Kpl pierscieni na tlok 160zl. Myslicie tylko o jednym tloku czy wszystkich.
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Olej w kolektorze
Albo jeden olejowy na tym cylindrze, albo wszystkie profilaktycznie. To zależy od luzu na zamkach pozostałych dobrych pierścieni.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
-
- Junior
- Posty: 17
- Rejestracja: 12 mar 2016, 18:46
- Motocykl: cb sf
Re: Olej w kolektorze
To tez jest fajne rozwiazanie. A jak nazywa sie urzadzenie ktorym zmierze 0.01mm.? Tak sie zastanawiam tez czy jest sens sobie te cylindry proszkowo pomalowac skoro beda zdjete. Wczesniej poalowalem pokrywe silnika i wyszlo b. fajnie. Czy trzeba piaskowac cylindry prze proszkiem?
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Olej w kolektorze
Pytanie o wymiar czego Ci chodzi? luzu tłoka? luzu w zamku pierścienia? wymiar sworznia tłokowego?
Do proszkowego malowania musisz wypiaskować. Zakład malujący proszkowo powinien mieć piaskowanie we własnym zakresie.
Do proszkowego malowania musisz wypiaskować. Zakład malujący proszkowo powinien mieć piaskowanie we własnym zakresie.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
-
- Junior
- Posty: 17
- Rejestracja: 12 mar 2016, 18:46
- Motocykl: cb sf
Re: Olej w kolektorze
Myslalem o luzie tlok -cylinder. Znalazlem info o srednicowce i mikrometrze . Przy tak malych jednosciach nie wiem jak to mozliwe jest zmierzyc. Wystarczy maly przekos i wynik bedzie rozny od rzeczywistego. Pytanie mam takie: jak zdejme glowice i blok (gdybym chcial przeszczepic) to jakie czynnosci trzeba wykonac zeby to potem spasowac? Chodzi mi o szlify i jakie uszczelki do wymiany pojda. Tak rozumuje ze pierscienia cylindra nie da sie wymiecic bez wyjecia bloku cylindrow. Tak kalkuluje koszty i wychodzi, ze przeszczep silnika to jednak najtansze rozwiazanie. Skad tylko dobry silnik wytrzasnac? Kurcze jestem budowlancem a nie mechanikiem ale tkie rzeczy zawsze mnie krecily. Moze przyszedl czas aby liznac przktycznie tego tematu. Prosze powiedzcie jeszcze ile pojezdzi moto gdybym nic nie robil narazie i w miedzyczasie szukal jakiegos silnika. Pozdrawiam
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Olej w kolektorze
Pomiar średnicówką nie jest trudny...przynajmniej dla mnie
Jeżeli się obawiasz, to zawieź cylindry i tłoki do zakładu zajmującego się remontami głowic i cylindrów.
Możesz również poprosić jakiegoś dobrego mechanika w okolicy, on potrafi dokonać pomiaru jeżeli ma przyrząd.
Jezeli chcesz przekładać cylindry i tłoki od innego silnika to nic nie szlifujesz. Jedynie ważne jest to aby para-tłok cylinder pochodziły z tego samego silnika!
Nie da się w SF wymienić pierścienia bez zdjęcia cylindra.
Pytanie o to skąd zdobyć doby silnik to loteria. Pewną dozę gwarancji daje obraz kanałów wydechowych w głowicy.
Wiesz po swoim przypadku na co zwracać uwagę.
Motocyklem możesz jeździć dopóki będzie cię stać na olej na dolewki
. Musisz jedynie często kontrolować poziom oleju 


Jeżeli się obawiasz, to zawieź cylindry i tłoki do zakładu zajmującego się remontami głowic i cylindrów.
Możesz również poprosić jakiegoś dobrego mechanika w okolicy, on potrafi dokonać pomiaru jeżeli ma przyrząd.
Jezeli chcesz przekładać cylindry i tłoki od innego silnika to nic nie szlifujesz. Jedynie ważne jest to aby para-tłok cylinder pochodziły z tego samego silnika!
Nie da się w SF wymienić pierścienia bez zdjęcia cylindra.
Pytanie o to skąd zdobyć doby silnik to loteria. Pewną dozę gwarancji daje obraz kanałów wydechowych w głowicy.
Wiesz po swoim przypadku na co zwracać uwagę.
Motocyklem możesz jeździć dopóki będzie cię stać na olej na dolewki


"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
-
- Junior
- Posty: 17
- Rejestracja: 12 mar 2016, 18:46
- Motocykl: cb sf
Re: Olej w kolektorze
Dzieki sliczne za zainterediwanie. Myslalem o plantowaniu glowicy. Po zdjeciu bloku cylindra poleca dwie uszczelki ta pod glowica i pod cylindrami. I wlasnie sie zastanawiam czy cos trzeba w tym zakresie robic. Znakazlem tez info o honowaniu jezeli luz yloka i cyl bylby w granicach. Pozwalaloby to pozostawic obecne tloki i wymienic pierscienie na nominalne. Czy dobrze mysle i czy ta operacje mozna porownac do szlifu i wymiany tlok pierscien. Czy wtedy mozna powiedziec o remoncie silnika czy to tylko posrednie rozwiazanie?
-
- Junior
- Posty: 17
- Rejestracja: 12 mar 2016, 18:46
- Motocykl: cb sf
Re: Olej w kolektorze
Dzieki sliczne za zainterediwanie. Myslalem o plantowaniu glowicy. Po zdjeciu bloku cylindra poleca dwie uszczelki ta pod glowica i pod cylindrami. I wlasnie sie zastanawiam czy cos trzeba w tym zakresie robic. Znakazlem tez info o honowaniu jezeli luz yloka i cyl bylby w granicach. Pozwalaloby to pozostawic obecne tloki i wymienic pierscienie na nominalne. Czy dobrze mysle i czy ta operacje mozna porownac do szlifu i wymiany tlok pierscien. Czy wtedy mozna powiedziec o remoncie silnika czy to tylko posrednie rozwiazanie?
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Olej w kolektorze
Głowicę planujemy dopiero w momencie gdy stwierdzi się krzywiznę płaszczyzny powyżej odchyłki podanej w instrukcji.
Honowanie jest procesem obróbki wykańczającej po roztaczaniu cylindrów.
Ten zabieg może zastosować gość z zakładu regeneracji cylindrów i głowic.
Podjedz do takiego zakładu i pogadaj z fachowcami, oni wszystko Ci wyjaśnią.
Decyzja zapewne zapadnie dopiero po dostarczeniu im tłoków z cylindrami.
I pamiętaj aby zawieść części UMYTE z syfu i oleju do zakładu, to całkowicie zmienia podejście fachowców do klienta, sprawdzone wielokrotnie organoleptycznie.
Honowanie jest procesem obróbki wykańczającej po roztaczaniu cylindrów.
Ten zabieg może zastosować gość z zakładu regeneracji cylindrów i głowic.
Podjedz do takiego zakładu i pogadaj z fachowcami, oni wszystko Ci wyjaśnią.
Decyzja zapewne zapadnie dopiero po dostarczeniu im tłoków z cylindrami.
I pamiętaj aby zawieść części UMYTE z syfu i oleju do zakładu, to całkowicie zmienia podejście fachowców do klienta, sprawdzone wielokrotnie organoleptycznie.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
-
- Junior
- Posty: 17
- Rejestracja: 12 mar 2016, 18:46
- Motocykl: cb sf
Re: Olej w kolektorze
Ok dzieki. Teraz juz prawie wszysto jasne. Zostalo tylko rozebrac silnik 

-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Olej w kolektorze
Gdybyś nie zdejmował wydechu, pewnie byś nie wiedziało usterce na jednym z cylindrów.Ok Zostalo tylko rozebrac silnik
Jeżeli nie tłucze się nic w silniku, jeżeli silnik nie pracuje kulawo, to może lepiej na razie jeździć Sevenką i obserwować?
W między czasie poszukaj dobrego silnika do przeszczepu.
Osobiście rozważyłbym zakup całego silnika, ale takiego którego można uruchomić/posłuchać przed zakupem.
Jeżeli trafiłby się taki w dobrym stanie, to wyjdzie to taniej i lepiej niż przeszczep samych cylindrów.
W sumie, jak widzisz jest sporo rozwiązań.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
-
- Junior
- Posty: 17
- Rejestracja: 12 mar 2016, 18:46
- Motocykl: cb sf
Re: Olej w kolektorze
Dokladnie. Tylko ja chcialbym sie wkoncu wyspac. A tak budze sie w nocy i szukam altetnatywnych rozwiazan.
Wojtas w sumie to tak tez myslalem. Zmierzylem olej zlany z motocykla. Po jakichs 8tys z 4 litrow zostalo 2.5. Raczej sporo chyba ubylo.
Analizujac za i przeciw.
Reasumujac koszta. Najprostrzy remont
200zl za cylindry i tloki i pierscienie z przeszczepu
200 zl oszczelka pod cylindry i glowice
60zl planowanie glowicy ewentualnie
Flaszka robota (kumpel mechanik pomoze)
Wyjdzie 500zl za swiety spokoj narazie.
Tak mysle. Wojtas czy cos z eco remontu pominelem. Jeszcze cos niezbedne fo wymiany po zdjeciu cylindrow?
Wojtas w sumie to tak tez myslalem. Zmierzylem olej zlany z motocykla. Po jakichs 8tys z 4 litrow zostalo 2.5. Raczej sporo chyba ubylo.
Analizujac za i przeciw.
Reasumujac koszta. Najprostrzy remont
200zl za cylindry i tloki i pierscienie z przeszczepu
200 zl oszczelka pod cylindry i glowice
60zl planowanie glowicy ewentualnie
Flaszka robota (kumpel mechanik pomoze)
Wyjdzie 500zl za swiety spokoj narazie.
Tak mysle. Wojtas czy cos z eco remontu pominelem. Jeszcze cos niezbedne fo wymiany po zdjeciu cylindrow?
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Olej w kolektorze
Wspomniałeś tylko o planowaniu głowicy, a gdzie wymiana uszczelniaczy i dotarcie zaworów? warto to zrobić mając zdjętą głowicę, tak sądzę.Wojtas czy cos z eco remontu pominelem. Jeszcze cos niezbedne fo wymiany po zdjeciu cylindrow?
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości