Śrubki pokrywy zaworowej są tak zrobione ,że dokręcając je do normalnego oporu (koniec gwintu) pokrywa ma lekki dystans do głowicy , po to by nie wycisnąć uszczelki , i tak ma być , ale jak leci olej to pomóc może wymiana uszczelki albo wymiana podkładek pod śrubami pokrywy , co spowoduje zmniejszenie dystansu miedzy głowicą a pokrywą i mocniejsze dociśniecie uszczelki , chyba że , uszczelka stara i popękana wtedy na śmietnik . Kiedyś u mnie leciał olej z lewej strony głowicy w narożniku głowicy zwłaszcza jak postawiłem na bocznej wtedy pomogło zdjęcie pokrywy i odtłuszczenie i lekkie przesmarowanie uszczelki silikonem , a pozniej przy wymianie rozrządu kupiłem nową uszczelkę , trzeba pamiętać ,że uszczelka fabrycznie montowana jest do pokrywy na jakąś masę uszczelniającą i jet trochę pierniczenia z usunięciem tego , nową uszczelkę poskładałem smarując cienko silikonem i ani śladu oleum na silniku
![:] :]](./images/smilies/krzywy.gif)