OBROTY

Serwisówki, mechanika, technika, akcesoria - czyli wszystko związane z sevenką w warsztacie
Awatar użytkownika
materna
Beniamin
Beniamin
Posty: 56
Rejestracja: 13 wrz 2011, 18:01
Motocykl: HONDA CB SEVEN FIFTY
Lokalizacja: KRASNYSTAW WOJ. LUBELSKIE!!

OBROTY

Postautor: materna » 02 maja 2013, 16:15

Witam
Mam pytanko ;)
Gdy silnik jest rozgrzany już prawidlowo obrotomierz wskazuje ok 1100-1200 obr. natomiast, jezeli np. zatrzymam sie na chwilke i zgasze silnik doslownie na kilka minut to po uruchomieniu obroty sa ok 900 dopiero po jakims czasie obrotomierz pokazuje te 1000-1200, a przeciez silnik jest jeszcze goracy :) tez tak macie?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
tdi
Senior
Senior
Posty: 146
Rejestracja: 17 mar 2013, 15:55
Motocykl: Honda CB 750 R42
Lokalizacja: Dopiewo k/Poznań

Re: OBROTY

Postautor: tdi » 04 maja 2013, 19:54

Sprawdzić linki gazu i ssania czy się nie zacinają ,synchro gazów ,filtr powietrza ;)

Awatar użytkownika
szamanek5
stary Seveniarz
Posty: 513
Rejestracja: 03 gru 2011, 00:56
Motocykl: RC42 96`
Lokalizacja: Białystok

Re: OBROTY

Postautor: szamanek5 » 05 maja 2013, 07:55

:rock: :sciana: :rock: synchro przede wszystkim.... :rock: :sciana: :rock:
Zacząłbym od świec. Wymieniałeś je ?
Urodziłem się po to by jeździć na moto ! ;)

Awatar użytkownika
woytazz-w1
Senior
Senior
Posty: 101
Rejestracja: 28 lis 2010, 17:10
Motocykl: honda cb seven fifty
Lokalizacja: Golub-Dobrzyń

Re: OBROTY

Postautor: woytazz-w1 » 05 maja 2013, 20:08

Ja bym się tym nie przejmował. Wydaje mi się, że to normalne. Ustawienie precyzyjne obr. biedu jałowego może być kłopotliwe przy krótkich przebiegach. Znaczynie może mieć też temp. zewnętrzna, przy upałach nie będzie takich różnic (obr. po krótkim wygaszeniu) jak przy temp. umiarkowanych. Więc wszystko OK.

Awatar użytkownika
marcin_z
stary Seveniarz
Posty: 1174
Rejestracja: 30 sie 2010, 14:24
Motocykl: XJR1300 ; TT 1200
Lokalizacja: WPR

Re: OBROTY

Postautor: marcin_z » 05 maja 2013, 20:50

.
Dokladnie tak Przy zroznicowanych temperaturach.
Motorynka --> Honda CB750SF --> Yamaha XJR1300 --> Honda Varadero 1000XL --> Triumph tiger 1200

Awatar użytkownika
materna
Beniamin
Beniamin
Posty: 56
Rejestracja: 13 wrz 2011, 18:01
Motocykl: HONDA CB SEVEN FIFTY
Lokalizacja: KRASNYSTAW WOJ. LUBELSKIE!!

Re: OBROTY

Postautor: materna » 08 maja 2013, 21:30

synchro bylo robione w tamtym sezonie, swiece tez nowe zakladane, i tez takie objawy byly. Moze rzeczywiscie to naturalne jest, cholera wie...jakos mi to nie przeszkadza, tylko tak sie zastanawialem czy tak ma byc ;) Byc moze to wlasnie przez te temperatury, bo silnik chodzi ok i wkreca sie na obroty jak trzeba.
Dzieki za podpowiedzi chlopczaki.

Awatar użytkownika
watson
stary Seveniarz
Posty: 556
Rejestracja: 04 lis 2012, 11:10
Motocykl: SF, DL1000
Lokalizacja: Poznań

Re: OBROTY

Postautor: watson » 09 maja 2013, 21:31

U mnie w pewnym momencie maszyna zaczęła się dziwnie zachowywać po odpaleniu ze ssania - rozrusznik kręcił dłużej niż zwykle, silnik nie zaskakiwał, i początkowo obroty dość mocno pływały, czasami nawet gasł. Wymiana świec poprawiła sytuację... na jakieś 1000 km. Teraz znów to samo. Znalazłem sposób na bezbolesne odpalanie - rozrusznikiem kręcę bez ssania, z gazu, i jak zaskoczy (a zaskakuje w takiej sytuacji momentalnie) odpuszczam gaz i daję ssanie na połowę. Działa dobrze, ale cały czas nie wiem co jest przyczyną całego zamieszania.

Awatar użytkownika
tdi
Senior
Senior
Posty: 146
Rejestracja: 17 mar 2013, 15:55
Motocykl: Honda CB 750 R42
Lokalizacja: Dopiewo k/Poznań

Re: OBROTY

Postautor: tdi » 09 maja 2013, 21:35

A mojej przy zapalaniu trzeba dodać trochę gazu i pali na dotyk ;)
a bez to na początku trochę przerywa :P to gażnikowce to tak mają :diabelek: :diabelek: :diabelek:

Awatar użytkownika
szataniszcze
Zimne to i owo ;)
Posty: 1393
Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
Motocykl: cebula 230 kilo radości
Lokalizacja: Pruszków

Re: OBROTY

Postautor: szataniszcze » 12 cze 2013, 10:40

u mnie paliła od strzała na ssaniu, puki nie nasmarowałem linki ssania ;)
ale doszedłem że jak nasmarowałem to wajcha ssania idzie dalej niż kiedyś. Teraz zaciągam ssanie do grota strzałki narysowanej na manetce i znów pali od strzała :mrgreen:
jakby za dużo ssania ;)
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!

Awatar użytkownika
KLOSZ
Mr. Kamizelka
Posty: 6195
Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: OBROTY

Postautor: KLOSZ » 12 cze 2013, 11:07

Moja jedna palila tak jak Watsonowa - broń Boze ssania, bo sie zalewala, tylko rozrusznik i odrobina gazu, druga znowu palil ze ssaniem na pol gwizdka i nie dotykac gazu - bo sie zalewala, a Trampek jak dam za duzo ssania, to strzeli z rury nadmiarem i gada "od strzału" ;)

Jak widac - co sprzynt, to metoda :)
Zdrowko
KLOSZ
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™
"To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS :)


Wróć do „Mechanika”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości