Strona 1 z 1

Problem z kierunkowskazami

: 20 kwie 2013, 16:22
autor: pysio102
Witam, mam zapytanko odnośnie kierunkowskazów: otóż po kilku jazdach (moich pierwszych po kupnie) siadły mi kierunkowskazy tzn pewnego dnia wzucilem kierunek lampka kontrolna kierunkowskazów lekko zamigotała i kierunkowskazy siadły,Teraz nie ma ani kierunkow ani kontrolki reszta działa normalnie.Po właczeniu kierunku w prawo albo w lewo jest tylko jedno cyknięcie w przerywaczu i nic sie nie dzieje, połaczenia sprawdzilem i wszystko jest ok (jedynie nie wiem jak sprawdzić te od kontrolki i czy np spalona zarówka w kontrolce moze spowodować awerie kierunków.Przerywacz rozebrałem i nic w nim nie ma niepokojącego wszystko sie trzyma zadnych przepalen itp. Miał ktoś podobną awarie?
I pytanie drugie mozecie mi napisać przy jakich obrotach zmieniacie biegi na wyzszy? i przy ilu kmh ,tak mniej wiecej np do 35 kmh -pierwszy bieg obrotów 4500 itp bo nie wiem czy dobrze zmieniam , bo jak jade w kasku do dobrze nie słysze ale jak pogazuje na podwórku tak powyzej 5000 to wydaje mi sie że za mocno " wyje" :? :oops:

Re: Problem z kierunkowskazami

: 20 kwie 2013, 16:26
autor: alman156
Jedynka służy do ruszania,następne biegi optymalnie przy 4000,ekstremalnie ok.7000 do 9000.Zauważ jednak,że to nie szlifierka.

Re: Problem z kierunkowskazami

: 20 kwie 2013, 18:30
autor: TOMI
:shock: :boje_sie: :shock: :boje_sie: :shock: :boje_sie:
Ten kask to musi być przynajmniej nojka Schuberth że tak słabo słychać.

Już przy 3000 tyś. możesz smiało zmieniać bo silnik doskonale sobie poradzi :moto:

Re: Problem z kierunkowskazami

: 20 kwie 2013, 19:18
autor: Hyde
:shock: :boje_sie: :shock: :boje_sie: :shock: :boje_sie:
Ten kask to musi być przynajmniej nojka Schuberth że tak słabo słychać.

Już przy 3000 tyś. możesz smiało zmieniać bo silnik doskonale sobie poradzi :moto:
Dokładnie ;-]

Re: Problem z kierunkowskazami

: 20 kwie 2013, 20:50
autor: pysio102
dzięki za odpowiedż, tak mi sie wydawało ze za późno zmieniam , a kask mam sharka vision R

Re: Problem z kierunkowskazami

: 13 cze 2013, 14:01
autor: szataniszcze
ja tak jeżdżę do 5 tys obrotów, ale zazwyczaj bliżej 4500. Spalanie małe, a i dynamika jest, bo na niższych obrotach to ciężko ją zerwać do ataku ;)
tez nie przesadzajcie z zaniskimi bo zamulicie ten japoński wysoko obrotowy silnik :P