zdławiona wersja
zdławiona wersja
Cześć wam od niedawna jestem posiadaczem sevenki z 97 roku .
Parę dni temu byłem u kolegi który ma tez sevenkę z 99roku ,przejechałem się jego maszynką a on przejechał sie moją ,po paru sekundach mojej jazdy zdziwiłem się jakiego kopa ma jego sprzęcior na piątym biegu manetkę wykręciłem a on szedł jak na conajmniej nizszym biegu ,później kumpel mówił że sam nie był pewien ale mój sprzęt jest słabszy.Zawiodłem się ,sprawdzałem oznaczenia na gaźniku i było 66H czyli 73kM według artykułu wna tej stronce może jest zdławiona a nie jest to nigdzie zaznaczone cholera już nie wiem dodam że kumpla wersja nie jest rasoana czy coś w tym stylu i raczej ma 73 KM.
Właściciel były był 1 albo 2 włascicielem miał około 50 siątki i był to kawał chłopa, nie wiem poco mu byłaby zdławiona wersja .
Zastanawiałem się nad tym że w Niemczech jak ktoś ma pierwszy raz prawojazdy na motocykl to musi jeździć ok roku na 500cm a dopiero później może coś miec wiekszego ,a moze moze jeździć na zdławionej wersji ?
Napiszcie co o tym sądzzicie pozdrawiam Tomek
Parę dni temu byłem u kolegi który ma tez sevenkę z 99roku ,przejechałem się jego maszynką a on przejechał sie moją ,po paru sekundach mojej jazdy zdziwiłem się jakiego kopa ma jego sprzęcior na piątym biegu manetkę wykręciłem a on szedł jak na conajmniej nizszym biegu ,później kumpel mówił że sam nie był pewien ale mój sprzęt jest słabszy.Zawiodłem się ,sprawdzałem oznaczenia na gaźniku i było 66H czyli 73kM według artykułu wna tej stronce może jest zdławiona a nie jest to nigdzie zaznaczone cholera już nie wiem dodam że kumpla wersja nie jest rasoana czy coś w tym stylu i raczej ma 73 KM.
Właściciel były był 1 albo 2 włascicielem miał około 50 siątki i był to kawał chłopa, nie wiem poco mu byłaby zdławiona wersja .
Zastanawiałem się nad tym że w Niemczech jak ktoś ma pierwszy raz prawojazdy na motocykl to musi jeździć ok roku na 500cm a dopiero później może coś miec wiekszego ,a moze moze jeździć na zdławionej wersji ?
Napiszcie co o tym sądzzicie pozdrawiam Tomek
- lesor
- (ex SF)
- Posty: 1999
- Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
- Motocykl: [ex] SF94 + SF93
- Lokalizacja: archiwum
- lesor
- (ex SF)
- Posty: 1999
- Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
- Motocykl: [ex] SF94 + SF93
- Lokalizacja: archiwum
-
- mlody Seveniarz
- Posty: 181
- Rejestracja: 09 lut 2005, 23:30
- Lokalizacja: Czersk/Posen
- lesor
- (ex SF)
- Posty: 1999
- Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
- Motocykl: [ex] SF94 + SF93
- Lokalizacja: archiwum
- dofo
- powsinoga
- Posty: 1849
- Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
- Motocykl: SevenFifty '92
- Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
- Kontakt:
"Standardowe" dlawienie niemieckich SF polega na wprowadzeniu specjalnych blaszek zmieniajacych przeswit kruccow ssacych (polaczenie gaznika z filtrem powietrza?). To jest jedyna modyfikacja. Wersja taka ma 34KM. Nie wiem jak to wyglada w innych krajach gdzie dlawienie moze byc inne ze wzgledu na przepisy.
Oddlawienie takiej niemieckiej SF polega na wyciagnieciu tych blaszek (uwaga - nie poniszczyc kruccow), albo kupno tych kanalow oryginalnie bez zmniejszonego przeswitu.
Oddlawienie takiej niemieckiej SF polega na wyciagnieciu tych blaszek (uwaga - nie poniszczyc kruccow), albo kupno tych kanalow oryginalnie bez zmniejszonego przeswitu.
-
- Mistrz Parkietów
- Posty: 616
- Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
- Motocykl: CB750LTD
- Lokalizacja: Warszawa
Z tego co wiem jeszcze dodatkowo są zastosowane inne dysze główne paliwa. I to jest lekki problem bo trzeba zakupić oryginalne, i dodatkowo wymontować gażniki i wymienić dysze. Dla większości tylko użytkowników nie siedzących mocno w temacie raczej awykonalne."Standardowe" dlawienie niemieckich SF polega na wprowadzeniu specjalnych blaszek zmieniajacych przeswit kruccow ssacych (polaczenie gaznika z filtrem powietrza?). To jest jedyna modyfikacja. Wersja taka ma 34KM. Nie wiem jak to wyglada w innych krajach gdzie dlawienie moze byc inne ze wzgledu na przepisy.
Oddlawienie takiej niemieckiej SF polega na wyciagnieciu tych blaszek (uwaga - nie poniszczyc kruccow), albo kupno tych kanalow oryginalnie bez zmniejszonego przeswitu.
Prawdziwe życie zaczyna się po 50-tce.
rura-bomber
rura-bomber
- lesor
- (ex SF)
- Posty: 1999
- Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
- Motocykl: [ex] SF94 + SF93
- Lokalizacja: archiwum
- lesor
- (ex SF)
- Posty: 1999
- Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
- Motocykl: [ex] SF94 + SF93
- Lokalizacja: archiwum
to trudno, jeszcze raz podam:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 7994259066
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 7994259066
Każde pokolenie ma własny czas
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 maja 2008, 10:50
- Motocykl: Honda CB 750
- Lokalizacja: Wrocław
Re: zdławiona wersja
Cześć,
Powracam do tematu, czy ktoś to kiedyś robił i wie jak to zrobić? Mam wersję zdławioną do 37kW i chcę się tego pozbyć, czy da się to zrobić poprzez wymianę króćców i dysz czy jakieś inne rzeczy do tego dochodzą. Jeżeli macie takie informacje to pomóżcie proszę.
DZięki
Powracam do tematu, czy ktoś to kiedyś robił i wie jak to zrobić? Mam wersję zdławioną do 37kW i chcę się tego pozbyć, czy da się to zrobić poprzez wymianę króćców i dysz czy jakieś inne rzeczy do tego dochodzą. Jeżeli macie takie informacje to pomóżcie proszę.
DZięki
- dofo
- powsinoga
- Posty: 1849
- Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
- Motocykl: SevenFifty '92
- Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
- Kontakt:
Re: zdławiona wersja
Wciagasz kryzy, wymieniasz dysze i pewnie regulacja silnika jakas by sie przydala. Koniec.Jeśli zaś chodzi o dławienie, to SevenFifty ma kryzy w króćcach ssących i inne dysze. Nic więcej. Zerknij do serwisówki.
- piter-111
- Junior
- Posty: 27
- Rejestracja: 29 mar 2007, 15:32
- Lokalizacja: Piotrków Kujawski
Re: zdławiona wersja
Witam
Miałem zdławioną wersję do 25 KW.
Odblokowanie polega na:
- wymiana dysz głównych (numery zależne od wersji gaźników i zdławienia),
- wybicie kryz zaślepiających króćce,
- ustawienie, synchronizacja gaźników.
Sposób zdławienia powinien być określony w Brief'ie, jeżeli jest niedostępny, konieczne jest zajrzenie do gaźników.
Prostszym rozwiązaniem jest zakupienie niezablokowanych gaźników
Po odblokowaniu Honda odżyła....oddycha pełną piersią...
Miałem zdławioną wersję do 25 KW.
Odblokowanie polega na:
- wymiana dysz głównych (numery zależne od wersji gaźników i zdławienia),
- wybicie kryz zaślepiających króćce,
- ustawienie, synchronizacja gaźników.
Sposób zdławienia powinien być określony w Brief'ie, jeżeli jest niedostępny, konieczne jest zajrzenie do gaźników.
Prostszym rozwiązaniem jest zakupienie niezablokowanych gaźników
Po odblokowaniu Honda odżyła....oddycha pełną piersią...
- Cycu
- Senior
- Posty: 131
- Rejestracja: 27 lip 2008, 21:20
- Motocykl: Seven Fifty
- Lokalizacja: Radomsko
Re: zdławiona wersja
Witam
Dorzuce swoje 3 grosze na temat zdlawionej wersji
Moja honda byla zdlawiona przez firme w niemczech o nazwie Alpha Technik.
Zdlawienie polegalo na wlozeniu blaszek w krocce ssace od strony gaznikow.
Takie oto blaszki
Odblokowanie polegalo na wyjeciu gaznikow, bez odkrecania kroccow wyszly blaszki. Wystarczylo je pociagnac i bardzo lekko wychodzily.
Dysz nie mialem wymienianych.
Pozdro
Cycu
Dorzuce swoje 3 grosze na temat zdlawionej wersji
Moja honda byla zdlawiona przez firme w niemczech o nazwie Alpha Technik.
Zdlawienie polegalo na wlozeniu blaszek w krocce ssace od strony gaznikow.
Takie oto blaszki
Odblokowanie polegalo na wyjeciu gaznikow, bez odkrecania kroccow wyszly blaszki. Wystarczylo je pociagnac i bardzo lekko wychodzily.
Dysz nie mialem wymienianych.
Pozdro
Cycu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości