Strona 1 z 1

zdławiona wersja

: 21 sie 2005, 22:29
autor: Tomek
Cześć wam od niedawna jestem posiadaczem sevenki z 97 roku .
Parę dni temu byłem u kolegi który ma tez sevenkę z 99roku ,przejechałem się jego maszynką a on przejechał sie moją ,po paru sekundach mojej jazdy zdziwiłem się jakiego kopa ma jego sprzęcior na piątym biegu manetkę wykręciłem a on szedł jak na conajmniej nizszym biegu ,później kumpel mówił że sam nie był pewien ale mój sprzęt jest słabszy.Zawiodłem się ,sprawdzałem oznaczenia na gaźniku i było 66H czyli 73kM według artykułu wna tej stronce może jest zdławiona a nie jest to nigdzie zaznaczone cholera już nie wiem dodam że kumpla wersja nie jest rasoana czy coś w tym stylu i raczej ma 73 KM.
Właściciel były był 1 albo 2 włascicielem miał około 50 siątki i był to kawał chłopa, nie wiem poco mu byłaby zdławiona wersja .
Zastanawiałem się nad tym że w Niemczech jak ktoś ma pierwszy raz prawojazdy na motocykl to musi jeździć ok roku na 500cm a dopiero później może coś miec wiekszego ,a moze moze jeździć na zdławionej wersji ?
Napiszcie co o tym sądzzicie pozdrawiam Tomek

: 21 sie 2005, 23:03
autor: lesor
a może w Briefie jest jakaś wskazówka?
A co masz w dowodzie rejestracyjnym wpisane?, bo w Polsce, na pierwszym przeglądzie spisują moc z Briefu (tudzież innej karty pojazdu)

: 22 sie 2005, 10:40
autor: torello
Lesor i cos w tym musi być bo moja chyba tez jest zdławiona, tylko gdzie ?
i jak to sprawdzić ? kto to może oddławić ?

: 22 sie 2005, 11:01
autor: lesor
Spotkamy sie któregoś dnia to możemy sie pogapić albo podmienić na 5 km.
Rozkręcimy tu i owdzie...

: 22 sie 2005, 11:51
autor: zajc
Lesor i cos w tym musi być bo moja chyba tez jest zdławiona, tylko gdzie ?
i jak to sprawdzić ? kto to może oddławić ?
Najlatwiej sprawdzic to na hamowni. Wersje japonskie maja zakladany ogranicznik do 190 km/h

: 22 sie 2005, 11:53
autor: lesor
a gdzie ten ogranicznik jest niby?
do 190? przecież to nie ma elektroniki d/s prędkości.

: 22 sie 2005, 12:07
autor: dofo
"Standardowe" dlawienie niemieckich SF polega na wprowadzeniu specjalnych blaszek zmieniajacych przeswit kruccow ssacych (polaczenie gaznika z filtrem powietrza?). To jest jedyna modyfikacja. Wersja taka ma 34KM. Nie wiem jak to wyglada w innych krajach gdzie dlawienie moze byc inne ze wzgledu na przepisy.

Oddlawienie takiej niemieckiej SF polega na wyciagnieciu tych blaszek (uwaga - nie poniszczyc kruccow), albo kupno tych kanalow oryginalnie bez zmniejszonego przeswitu.

: 22 sie 2005, 12:09
autor: zajc
a gdzie ten ogranicznik jest niby?
do 190? przecież to nie ma elektroniki d/s prędkości.
A mnie sie tego nie pytaj :wink: Ale taka VFR 750 RC 36 tez ma konwencjonalne rozwiazania, a blokuje sie przy 190 km/h.

: 22 sie 2005, 16:45
autor: Zbigu
"Standardowe" dlawienie niemieckich SF polega na wprowadzeniu specjalnych blaszek zmieniajacych przeswit kruccow ssacych (polaczenie gaznika z filtrem powietrza?). To jest jedyna modyfikacja. Wersja taka ma 34KM. Nie wiem jak to wyglada w innych krajach gdzie dlawienie moze byc inne ze wzgledu na przepisy.

Oddlawienie takiej niemieckiej SF polega na wyciagnieciu tych blaszek (uwaga - nie poniszczyc kruccow), albo kupno tych kanalow oryginalnie bez zmniejszonego przeswitu.
Z tego co wiem jeszcze dodatkowo są zastosowane inne dysze główne paliwa. I to jest lekki problem bo trzeba zakupić oryginalne, i dodatkowo wymontować gażniki i wymienić dysze. Dla większości tylko użytkowników nie siedzących mocno w temacie raczej awykonalne.

: 22 sie 2005, 17:26
autor: lesor
Zbigu ma rację, kiedyś już był tutaj ten temat poruszany,
i nawet podawałem linka do aukcji na jebaju do zestawu kastrującgo.
były tam i blaszki i dysze.

: 23 sie 2005, 19:30
autor: lesor

: 25 sie 2005, 02:01
autor: emil
Ja mam w dowodzie moc:57. Czy to są KM czy KJ ?

: 25 sie 2005, 18:02
autor: Zbigu
Jeżeli już emil to kW bo to chyba różnica.

Re: zdławiona wersja

: 02 cze 2008, 11:37
autor: Tomak
Cześć,

Powracam do tematu, czy ktoś to kiedyś robił i wie jak to zrobić? Mam wersję zdławioną do 37kW i chcę się tego pozbyć, czy da się to zrobić poprzez wymianę króćców i dysz czy jakieś inne rzeczy do tego dochodzą. Jeżeli macie takie informacje to pomóżcie proszę.

DZięki

Re: zdławiona wersja

: 02 cze 2008, 12:10
autor: dofo
Jeśli zaś chodzi o dławienie, to SevenFifty ma kryzy w króćcach ssących i inne dysze. Nic więcej. Zerknij do serwisówki.
Wciagasz kryzy, wymieniasz dysze i pewnie regulacja silnika jakas by sie przydala. Koniec.

Re: zdławiona wersja

: 09 cze 2008, 15:02
autor: piter-111
Witam
Miałem zdławioną wersję do 25 KW.
Odblokowanie polega na:
- wymiana dysz głównych (numery zależne od wersji gaźników i zdławienia),
- wybicie kryz zaślepiających króćce,
- ustawienie, synchronizacja gaźników.
Sposób zdławienia powinien być określony w Brief'ie, jeżeli jest niedostępny, konieczne jest zajrzenie do gaźników.

Prostszym rozwiązaniem jest zakupienie niezablokowanych gaźników ;)
Po odblokowaniu Honda odżyła....oddycha pełną piersią... :lol:

Re: zdławiona wersja

: 18 sie 2008, 21:57
autor: Cycu
Witam ;)
Dorzuce swoje 3 grosze na temat zdlawionej wersji :P
Moja honda byla zdlawiona przez firme w niemczech o nazwie Alpha Technik.
Zdlawienie polegalo na wlozeniu blaszek w krocce ssace od strony gaznikow.
Takie oto blaszki
Obrazek
Odblokowanie polegalo na wyjeciu gaznikow, bez odkrecania kroccow wyszly blaszki. Wystarczylo je pociagnac i bardzo lekko wychodzily.
Dysz nie mialem wymienianych.
Pozdro ;)
Cycu