paliwo

Serwisówki, mechanika, technika, akcesoria - czyli wszystko związane z sevenką w warsztacie
Awatar użytkownika
materna
Beniamin
Beniamin
Posty: 56
Rejestracja: 13 wrz 2011, 18:01
Motocykl: HONDA CB SEVEN FIFTY
Lokalizacja: KRASNYSTAW WOJ. LUBELSKIE!!

paliwo

Postautor: materna » 12 kwie 2012, 21:58

Witam!
Jestem właśnie po synchronizacji gaźników i czyszczeniu, ale robili mi to na benzynie ktora zimowala z motocyklem przez ok 6miesiecy. Czy po takim czasie mogla stracic na wartosci ta benzyna a jezeli tak to czy bedzie konieczna kolejna synchronizacja i ustawianie mieszanki? Pytam bo obroty na biegu jałowym lekko falują ale nie tak jak zaraz po tych czynnosciach. Zalalem swiezej benzyny i juz jest lepiej trzyma 1000 obr ale czasem jeszcze spadna do 800-900. Po ponownym uruchomieniu rozgrzanego silnika na poczatku tez jest 800-900 podczas gdy przed chwila bylo 1000. Zgłosilem to mechanikowi ale powiedzial mi zebym pojezdzil jeszcze na tej swiezej benzynie i bedzie ok. Tylko ile mam jeszcze jezdzic zeby bylo ok? i czy to cos da w ogole? bo juz prawie 100 km zrobilem na tej swiezej i jakos znacznie sie nie zmienilo poza tym ze ma wiecej mocy niz na poczatku :) Myslicie ze wszystko wroci do normy samo? czy trzeba bedzie cos z gaznikami dzialac ponownie? :)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
wiesiek3d
stary Seveniarz
Posty: 1545
Rejestracja: 04 lip 2010, 21:35
Motocykl: CBF 1000 A
Lokalizacja: Łagów

Re: paliwo

Postautor: wiesiek3d » 13 kwie 2012, 07:44

Podnieś obroty biegu jałowego to wartości książkowej ,powinno być 1200 obr.
Romet Pegaz - CZ 350 - ETZ 250 - GS 500 - CB 750 SF - VFR 800 FI - GSXR 1000 - CBF 600 SA - VFR 800 FI - CB 600 HORNET S - ST 1100 - FZS 1000 -BMW K1200 GT - ZRX 1200 S -CBF 1000 A :)

Awatar użytkownika
Wrak
Senior
Senior
Posty: 108
Rejestracja: 26 sie 2007, 09:54
Motocykl: Honda CB 750 SF i VFR 800 VTEC
Lokalizacja: Kielce

Re: paliwo

Postautor: Wrak » 13 kwie 2012, 11:03

Nie widzę potrzeby podnoszenia obrotów. 100 km to jeszcze raczej za mało trzeba jeszcze pojeździć. Ale jeśeli będą nadal falować to pewnie synchro źle zrobione i trza powtórzyć
Hito wa mikake ni yoranu mono.

Awatar użytkownika
wiesiek3d
stary Seveniarz
Posty: 1545
Rejestracja: 04 lip 2010, 21:35
Motocykl: CBF 1000 A
Lokalizacja: Łagów

Re: paliwo

Postautor: wiesiek3d » 13 kwie 2012, 12:42

Nie widzę potrzeby podnoszenia obrotów. 100 km to jeszcze raczej za mało trzeba jeszcze pojeździć. Ale jeśeli będą nadal falować to pewnie synchro źle zrobione i trza powtórzyć
Jak nie trzeba, jak maj być 1200 to ma być, jak się ew. podniosą to znowu skoryguje, 1000 to za nisko.
Romet Pegaz - CZ 350 - ETZ 250 - GS 500 - CB 750 SF - VFR 800 FI - GSXR 1000 - CBF 600 SA - VFR 800 FI - CB 600 HORNET S - ST 1100 - FZS 1000 -BMW K1200 GT - ZRX 1200 S -CBF 1000 A :)

Awatar użytkownika
materna
Beniamin
Beniamin
Posty: 56
Rejestracja: 13 wrz 2011, 18:01
Motocykl: HONDA CB SEVEN FIFTY
Lokalizacja: KRASNYSTAW WOJ. LUBELSKIE!!

Re: paliwo

Postautor: materna » 14 kwie 2012, 00:33

Nic...pojezdze jeszcze troche i sie zobaczy :) świece sprawdzalem dzisiaj i niby ok, zmieniane tez byly wiec jeszcze do konca nie zlapaly takiego koloru jak trzeba ale idzie wszystko w kierunku kawy z mlekiem ;) oby to bylo tylko paliwo i nic nie bylo do powtarzania. Obroty moze podkrece i najwyzej sie skoryguje pozniej do odpowiedniej wratosci tak jak pisze wiesiek3d ;) myslalem ze 100km wystarczy... :)

Awatar użytkownika
materna
Beniamin
Beniamin
Posty: 56
Rejestracja: 13 wrz 2011, 18:01
Motocykl: HONDA CB SEVEN FIFTY
Lokalizacja: KRASNYSTAW WOJ. LUBELSKIE!!

Re: paliwo

Postautor: materna » 14 kwie 2012, 14:49

Jezeli chodzi o świece to zauwazylem tez, ze jedna na bocznej elektrodzie ma takie zjawisko ;) mianowicie, nie cala jest w kolorze kawy z mlekiem bo sam koniec tej elektrody jest ciemny. Nie wiem co to za zjawisko :) moze jeszcze nie nabrala koloru ale pozostale w sumie juz sa ok. dziwne...


Wróć do „Mechanika”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości