Strona 1 z 1

Uszczelnienie zębatki zdawczej

: 30 mar 2012, 20:00
autor: sebi_x
Czy ktoś wie może jakie są wymiary uszczelnień zębatki zdawczej? Z tego co widziałem w manualu, są tam dwa. Cieknie mi stamtąd :(


Próbowałem zdemontować. Jest gorzej niż myślałem. Żeby zdjąć obudowę uszczelnienia muszę zdjąć też rurkę doprowadzającą olej. Nijak nie mogę odkręcić śrub przyłączy. Lewy gwint, czy klej? Dostęp kiepski. Nasadowym nie dojdę, a płaskim nie daję rady- zaczyna się ślizgać. Silnik mam wyjąć czy co?
Jakieś pomysły?? Już mi ręce opadają.

W poniedziałek spróbuję podgrzać palnikiem. Może to pomoże jeśli te śruby są wklejone.

Re: Uszczelnienie zębatki zdawczej

: 04 kwie 2012, 20:25
autor: pulpet
Hej też wymieniałem te uszczelniacze ( 2 zimeringi ) wewnętrzny i zewnętrzny.
No jest z tym troche graczki albowiem ja sobie poradziłem tak :
Cały silnik odkęciłem od ramy ( nie spadł na ziemie ) trzymał się tak samo mocno bez zadnych śrub pod silnik lewarek i heja do góry jakieś 2-3 cm żeby go unieść, wtedy zrobił się jakiś tam dostęp do tej śruby o której mowisz ( rurka z ciśnienia oleju) podnosiłem po to, że jak się ją wykręca całą to musi jakoś wyjść a tak to rama przeszkadzała. Potem odkręcenie pozostałych śrub z tym że chyba 3 jak dobrze pamiętam były zaklejone klejem ( żeby same podczas jazdy się nie mogły odkręcić) troche więcej siły i puszczą. No i wymiana uszczelniaczy.
Teraz Cię trochę zmartwie bo w moim przypadku po wymianie i tak po jakimś czasie ( pare miesięcy ) znów się pocą i trochę obcieka , mniej niż przed tem ale jednak:(
Pozdro

Re: Uszczelnienie zębatki zdawczej

: 05 kwie 2012, 08:31
autor: sebi_x
No to niezły pasztet się szykuje.
A zimeringi dawałeś oryginalne czy typówki? No i czy nie miałeś przypadkiem wypracowanego wałka w miejscu współpracy z uszczelnieniem?

Re: Uszczelnienie zębatki zdawczej

: 05 kwie 2012, 12:39
autor: pulpet
Uszczelniacze oryginalne zamawiane z Hondy , hm.. wałek nie pamietam to juz ponad rok temu robiłem, ale wątpie żeby się mógł wałek wyrobić.