Co przy 40 k km??

Serwisówki, mechanika, technika, akcesoria - czyli wszystko związane z sevenką w warsztacie
piotreek
stary Seveniarz
Posty: 326
Rejestracja: 14 sie 2006, 09:56
Lokalizacja: Opolskie/Kluczbork

Co przy 40 k km??

Postautor: piotreek » 04 wrz 2009, 12:52

Witam,
Na dniach w mojej hondzie licznik pokaże 40 tyś km. W związku z tym mam pytanie, co przy takim przebiegu należało by sprawdzić/wymienić itp. Nie chodzi mi o takie rzeczy, jak wymiana oleju filtrów itp, bo to robi się co roku, ale o takie nie co sezonowe, nie wiem - naciąg łańcuszka rozrządu? itp.

Awatar użytkownika
lopuch
stary Seveniarz
Posty: 608
Rejestracja: 22 mar 2008, 22:47
Motocykl: black
Lokalizacja: Poznań / Złotów

Re: Co przy 40 k km??

Postautor: lopuch » 04 wrz 2009, 15:14

mam 55k km i nic nie ruszałem poza standardowymi rzeczami
może slizgacz łąńcucha - zwykle to olewaja w serwisach - a serwisówka mówi żeby sprawdzać.
hmm może łańcuszek alternatora - niech sie wypowiedzą znawcy tematu, ja tam laik jestem. Jak nic nie dzowni to może nie ruszać ?

PS
CIeakwe ile padnie odp - "przeceiż to honda" :D
Pozdr
Łopuch
Amici fures témporum ;)

Dotknięcie kolektora po 300km - bezcenne :D

piotreek
stary Seveniarz
Posty: 326
Rejestracja: 14 sie 2006, 09:56
Lokalizacja: Opolskie/Kluczbork

Re: Co przy 40 k km??

Postautor: piotreek » 04 wrz 2009, 16:33

Dzwonić nic nie dzwoni, poza standardem na zimnym zawory klepią i czasem na ciepłym cichutko klepną, ale winię to jakimś kiepskim olejem, bo prawdę mówiąc nie wiem co mi mechanik wlał, a zaczęło się mniej więcej po wymianie oleju - są to ciche i sporadyczne klepnięcia, więc olałem - w końcu honda, ale na wiosnę sam sobie wymienię na konkretny syntetyk i będzie git.

Ślizgacz łańcucha to chodzi o ten na wahaczu? Jeśli tak, to jest w dobrym stanie, sprawdzałem ostatnio jak myłem osłonę łańcucha - sporo smaru było na niej od wewnątrz, że praktycznie łańcuch sam się mógł smarować, tyle tego syfu było :)

Awatar użytkownika
lesor
(ex SF)
Posty: 1999
Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
Motocykl: [ex] SF94 + SF93
Lokalizacja: archiwum

Re: Co przy 40 k km??

Postautor: lesor » 04 wrz 2009, 19:45

40kkm?
Nic, przecież to honda :)

Zmień łożyska w kołach bo są tanie
i łożysko główki ramy jeśli masz kasę - efekt odczuwalny.
Każde pokolenie ma własny czas
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie

Awatar użytkownika
Wojtek_K
komandor
Posty: 1989
Rejestracja: 20 cze 2007, 17:36
Motocykl: pierwsza była Sevenka ...
Lokalizacja: Łódź

Re: Co przy 40 k km??

Postautor: Wojtek_K » 05 wrz 2009, 11:31

... i plecaczek :diabelek: :diabelek: :diabelek:
Mówię i piszę po polsku (staram się).

kuras
Posty: 4
Rejestracja: 05 wrz 2009, 22:21
Motocykl: hondacb 750,burgman 400
Lokalizacja: lONDYN

Re: Co przy 40 k km??

Postautor: kuras » 05 wrz 2009, 22:49

Witam wszystkich serdecznie.
W mojej szczelilo wlasnie 40 000 i w serwisie wymienili mi lozyska kol,efekt fantastyczny,wnet lozysko glowki do wymiany,ale jeszcze kazali natrzaskac 10,15 tysiecy.
Serwis hondy zagraniczny .
Uczulili mnie na nie trzymanie nogi na hamulcu tylnim gdy ma sie noge na podnozku bo klocki sie caly czas scieraja ,a J a sie dziwilem dlaczego???

Awatar użytkownika
dj.1
Junior
Junior
Posty: 37
Rejestracja: 15 paź 2008, 09:58
Motocykl: VFR1200XD
Lokalizacja: Köln/Opole
Kontakt:

Re: Co przy 40 k km??

Postautor: dj.1 » 07 wrz 2009, 11:30

Przy 40.000 to dopiero silnik jest dotarty, Jedynie co zrobic to wlac benzyny i jechac :jupi:
Ps: w tym sezonie zrobie okolo 40.000km , teraz wiesz dlaczego tak pisze.
http://freenet-homepage.de/hrecords/attractions.html


Wróć do „Mechanika”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości