Strona 1 z 1

Kranik a raczej podciśnienie

: 17 sie 2009, 21:49
autor: jojo1234
Witam,

mam mały kłopot i proszę o pomoc. A kłopot jest następujący mam problem z podciśnieniem kranika wszystko sie zaczeło od zapachu benzyny w oleju aż w końcu zwiększenia stanu oleju. od razu przyszła mi myśl że może być winna membranka w podciśnienie i zalewa drugi cylinder. Przypuszczenia były dobre bo okazało się że jest dziura w membrance była jak "berlin" :) No ale mam teraz problem z jedną uszczeleczką ponieważ wypadła mi okrągła uszczleka która ma języczek w środku i nie moge dojść gdzie ona ma być???. A bym zapomniał jedynie co wiem to że ma być w części gdzie leje się paliwo czyli tej przedniej przed membranką i sprężynką może dokładniej będzie jak napisze w części kranika i przypuszczam że ma być ona na otworze gdzie wydostaje sie paliwo lub w miejscu gdzie paliwo idzie do filterka wstępnego lub tak zwanego odstojnika.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc

Re: Kranik a raczej podciśnienie

: 17 sie 2009, 22:55
autor: Wojtas
Jeżeli możesz to zrób foty tych części razem które ci pozostały i nie wiesz gdzie je umieścić, foty najlepiej razem z korpusem kranika.
|Rozbierałem ten kranik dawno i już nie pamiętam, a z fotek sobie przypomnę :P

Re: Kranik a raczej podciśnienie

: 18 sie 2009, 15:54
autor: baculek
Witam.
Jezeli jest to najmniejsza uszczelka jaka jest w zestawie naprawczym to o ile dobrze pamietam powinna byc przy tej siateczce (lejku) odchodzacego od baku. POZDRAWIAM

Re: Kranik a raczej podciśnienie

: 18 sie 2009, 22:29
autor: jojo1234
Dziękuje wszystkim za próbe pomocy. A co do zdjęcia to mam mały problem ponieważ wstyd się przyznać ale jestem jakiś anty wszystkim nowinką technicznym:)), ale postaram się załatwić aparacik i zrobić fotkę. A co do drugiej sprawy to zestaw mam dopiero w drodze a nie chodzi mi o ten cały gumowu o-ring tylko o małą uszczelke o kształcie koła a w środku nie jest całkowicie wycietą tylko ma języczek postaram się coś namalować:)) a uszczelkę zanalazłem w komorze gdzie paliwo idzie z baku (za zaworem kranika zaraz) do odstojnika (filtra wstępnego). I jedynie co widze to może ona być na wylocie paliwa z zaworu kranika lub przy wlocie do odstojnika ale właśnie mam ten dylemat tu albo tam:)??