Strona 1 z 1
odpalanie na zimnym silniku
: 05 lip 2007, 22:21
autor: piotreek
Witam serdecznie,
Mam do Was takie pytanie, czy to normalne, ze na całkowicie zimnym silniku przy odpalaniu na max ssaniu musicie dodać lekko gazu aby silnik załapał?
I czy to prawda, ze w sevence przy włączonym ssaniu po dodaniu gazu obieg ssania się zamyka (ssanie się wyłącza)>
: 05 lip 2007, 22:33
autor: jOhNnY
U mnie tak bynajmniej jest tak jak mówisz, że włączam ssanie i lekko daje gazu, bo jak zapale na samym ssaniu to odpali zdusi się i zgaśnie. Co do samego "wyłączania" się ssania to bynajmniej u mnie się samo nie wyłącza...
: 05 lip 2007, 22:37
autor: piotreek
samo nie w sensie, ze ten dzyndzel od ssania wraca na miejsce, tyko, że gdy dodaje się gazu (znaczy się manetka nie jest w pozycji 0) w gaźnikach coś wyłącza obieg ssania, dopiero jak się puści manetkę ten obieg zostaje otwarty
: 05 lip 2007, 23:07
autor: El Kriss
dzyndzel nie wraca sam na miejsce. Trzeba się wysilić i go posunąć. Moja lala odpala na zimnym bez ssania, z ssaniem też odpala ale cofnąć dzyndzel wówczas trzeba.
: 05 lip 2007, 23:23
autor: piotreek
wiem, ze sam nie wraca, chodzi o coś, ze w tedy podcisnienie się zmniejsza i takie inne bajki
chodzi o ten post
KLIK
: 05 lip 2007, 23:36
autor: El Kriss
bajki
każdy może mieć swoje teorie doświadczenia i przesądy. Grunt żeby zapalić i jechać. Trzeba pociągnąc za gaz ? Pociągnij. Jak pali i jedzie to czs jechać a dyskusję zostawić teoretykom z biletem miesięcznym.
: 06 lip 2007, 08:22
autor: PeterS
Wracając do zasadniczego nurtu
Nie wiem, czy to normalne ale ja w czasie kręcenia rozrusznikiem muszę zrobić szybką "przegazówkę" żeby załapał. Z tego co pamiętam wcześniej - palił bez szprycy. Ale mi to lotto, ważne, że już po odpaleniu równomiernie chodzi na ssaniu
: 12 lip 2007, 22:25
autor: Wojtek_K
dźwignia ssania i samo ssanie jest raczej mechaniczne ... np. jak w 126P i innych starszych konstrukcjach, różnice w poranym odpalaniu wynikają z :
1. świec
2. regulacji gaźników
3. przewodów elektrycznych
4. jakości paliwa
5. ustwienia obrotów
6. nerwowych ruchów nadgarstka
7. kaca
8. nieumiejetnego szpanowania pod oknami sąsiadów
9. inne
10.

: 13 lip 2007, 08:17
autor: PeterS
1. świec
2. regulacji gaźników
3. przewodów elektrycznych
4. jakości paliwa
5. ustwienia obrotów
6. nerwowych ruchów nadgarstka
7. kaca
8. nieumiejetnego szpanowania pod oknami sąsiadów
9. inne
10.

Iiii..........jjjjjjjjjasne.....
Z tego co pisał P. Dudek na forum ogólnym to podst. przyczyną są źle wyregulowane gaziory.
Kiedys robił mi parę rzeczy przy SF, odnosłem wrażenie, że dużo już w życiu widział, jestem skłonny mu wierzyć
