Strona 1 z 1

odpalanie na zimnym silniku

: 05 lip 2007, 22:21
autor: piotreek
Witam serdecznie,
Mam do Was takie pytanie, czy to normalne, ze na całkowicie zimnym silniku przy odpalaniu na max ssaniu musicie dodać lekko gazu aby silnik załapał?

I czy to prawda, ze w sevence przy włączonym ssaniu po dodaniu gazu obieg ssania się zamyka (ssanie się wyłącza)>

: 05 lip 2007, 22:33
autor: jOhNnY
U mnie tak bynajmniej jest tak jak mówisz, że włączam ssanie i lekko daje gazu, bo jak zapale na samym ssaniu to odpali zdusi się i zgaśnie. Co do samego "wyłączania" się ssania to bynajmniej u mnie się samo nie wyłącza...

: 05 lip 2007, 22:37
autor: piotreek
samo nie w sensie, ze ten dzyndzel od ssania wraca na miejsce, tyko, że gdy dodaje się gazu (znaczy się manetka nie jest w pozycji 0) w gaźnikach coś wyłącza obieg ssania, dopiero jak się puści manetkę ten obieg zostaje otwarty

: 05 lip 2007, 23:07
autor: El Kriss
dzyndzel nie wraca sam na miejsce. Trzeba się wysilić i go posunąć. Moja lala odpala na zimnym bez ssania, z ssaniem też odpala ale cofnąć dzyndzel wówczas trzeba.

: 05 lip 2007, 23:23
autor: piotreek
wiem, ze sam nie wraca, chodzi o coś, ze w tedy podcisnienie się zmniejsza i takie inne bajki
chodzi o ten post KLIK

: 05 lip 2007, 23:36
autor: El Kriss
bajki
każdy może mieć swoje teorie doświadczenia i przesądy. Grunt żeby zapalić i jechać. Trzeba pociągnąc za gaz ? Pociągnij. Jak pali i jedzie to czs jechać a dyskusję zostawić teoretykom z biletem miesięcznym.

: 06 lip 2007, 08:22
autor: PeterS
Wracając do zasadniczego nurtu :)
Nie wiem, czy to normalne ale ja w czasie kręcenia rozrusznikiem muszę zrobić szybką "przegazówkę" żeby załapał. Z tego co pamiętam wcześniej - palił bez szprycy. Ale mi to lotto, ważne, że już po odpaleniu równomiernie chodzi na ssaniu

: 12 lip 2007, 22:25
autor: Wojtek_K
dźwignia ssania i samo ssanie jest raczej mechaniczne ... np. jak w 126P i innych starszych konstrukcjach, różnice w poranym odpalaniu wynikają z :
1. świec
2. regulacji gaźników
3. przewodów elektrycznych
4. jakości paliwa
5. ustwienia obrotów
6. nerwowych ruchów nadgarstka
7. kaca
8. nieumiejetnego szpanowania pod oknami sąsiadów
9. inne
10. :?:

: 13 lip 2007, 08:17
autor: PeterS

1. świec
2. regulacji gaźników
3. przewodów elektrycznych
4. jakości paliwa
5. ustwienia obrotów
6. nerwowych ruchów nadgarstka
7. kaca
8. nieumiejetnego szpanowania pod oknami sąsiadów
9. inne
10. :?:
Iiii..........jjjjjjjjjasne..... :shock:
Z tego co pisał P. Dudek na forum ogólnym to podst. przyczyną są źle wyregulowane gaziory.
Kiedys robił mi parę rzeczy przy SF, odnosłem wrażenie, że dużo już w życiu widział, jestem skłonny mu wierzyć 8)