Klocki hamulcowe
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Cena 99 pln jest całkiem realną ceną za te firmę.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
-
- Beniamin
- Posty: 62
- Rejestracja: 19 sie 2005, 14:22
- Lokalizacja: Stobno
Klocki przetestowane
w porównaniu z poprzednimi jest o niebo lepiej (wymieniłem jeszcze płyn hamulcowy) nie wiem jakiej firmy miałem poprzednie klocki, nie dało sie odczytać. Na początku moto hamował słabo ale po przejechaniu paru kilometrów po mieście wyczułem sporą różnice w sile hamowania. podaje link do aukcji gdzie kupiłem klocki http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=100752541 sprzedający ma nick SkodaGroblewski. Załatwiłem z nim transakcje bardzo szybko. Jutro ucze sie jeździć na przednim kole




-
- Senior
- Posty: 143
- Rejestracja: 26 wrz 2005, 10:11
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Czolem!
Na moja prosbe koles wystawil pozostale mu klocki.
Ja juz kupilem, zostal jeden komplet. Tanio, moze sie ktos skusi?
http://www.allegro.pl/item104335091_klo ... cena_.html
Pozdro
Na moja prosbe koles wystawil pozostale mu klocki.
Ja juz kupilem, zostal jeden komplet. Tanio, moze sie ktos skusi?
http://www.allegro.pl/item104335091_klo ... cena_.html
Pozdro
Honda CBF 1000A '06 
Wdowiec po Hondzie CB Seven Fifty '95
Liczy się yno jazda!

Wdowiec po Hondzie CB Seven Fifty '95

Liczy się yno jazda!
- jaqbik
- zbokus maximus
- Posty: 866
- Rejestracja: 20 lip 2005, 12:39
- Motocykl: GQO K1200R
- Lokalizacja: Poznań
-
- stary Seveniarz
- Posty: 255
- Rejestracja: 09 cze 2006, 22:25
- Lokalizacja: Warszawa
-
- mlody Seveniarz
- Posty: 175
- Rejestracja: 24 sie 2006, 12:38
- Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Mam pytanie bo czegos nie rozumiem. Jezeli mowicie o smarowniu tloczkow to jak je nasmarowac nie wyjmujac ich z cylinderkow?
Mnie sie wydaje ze aby to zrobic nalezaloby spuscic plyn hamulcowy, wyjac tloki zupelnie, wymyc w srodku cylinderek, wyczyscic tloki, poumywac oringi, wszystko ladnie posmarowac i zlozyc a nastepnie zalac plynem i odpowietrzyc. Tak przynajmniej robilem w samochodzie jezeli jakis zacisk zaczynal blokowac lub od razu regenerowalem wstawiajac nowe gumki. Dopiero zaczynam grzebanie w motorze ale wydaje mi sie ze zasada ta sama.
Mozna takze nie spuszczac plynu a zacisnac hamulcowy przewod elastyczny tuz przed zasiskiem. Wtedy pozostaje tylko odpowietrzanie.
Więc?
O smarowaniu prowadnic nie wspominam bo to normalka
Mnie sie wydaje ze aby to zrobic nalezaloby spuscic plyn hamulcowy, wyjac tloki zupelnie, wymyc w srodku cylinderek, wyczyscic tloki, poumywac oringi, wszystko ladnie posmarowac i zlozyc a nastepnie zalac plynem i odpowietrzyc. Tak przynajmniej robilem w samochodzie jezeli jakis zacisk zaczynal blokowac lub od razu regenerowalem wstawiajac nowe gumki. Dopiero zaczynam grzebanie w motorze ale wydaje mi sie ze zasada ta sama.
Mozna takze nie spuszczac plynu a zacisnac hamulcowy przewod elastyczny tuz przed zasiskiem. Wtedy pozostaje tylko odpowietrzanie.
Więc?
O smarowaniu prowadnic nie wspominam bo to normalka

H.A.Z.E.L.L.
Hydraulic Artificial Zealous Exploration and Learning Lifeform
Hydraulic Artificial Zealous Exploration and Learning Lifeform
- dofo
- powsinoga
- Posty: 1849
- Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
- Motocykl: SevenFifty '92
- Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
- Kontakt:
Ja odkrecilem zacisk, wyciagnalem klocki, wcisnalem hebel kilka razy zeby te tloczki sie wysunely, a potem jeszcze kombinerkami delikatnie je na sile wyciagnalem (uwazajac, zeby nie wyrwac ich calkowicie, co by mnie plynem nie obzygalo). Nastepnie szczoteczka do zebow sasiada, wyczyscilem rzeczone tloczki i wepchnalem je na swe miejsce. Ot wszystko.
P.S. Zalozylem 2 tygodnie temu Ferodo Sintegrip, czyli nastepny poziom twardosci po Platinum. Poki co sa jeszcze na dotarciu, ale cos czuje, ze chyba czeka mnie wymiana przewodow na nowe (koniecznie chromowane
).
P.S. Zalozylem 2 tygodnie temu Ferodo Sintegrip, czyli nastepny poziom twardosci po Platinum. Poki co sa jeszcze na dotarciu, ale cos czuje, ze chyba czeka mnie wymiana przewodow na nowe (koniecznie chromowane

- dofo
- powsinoga
- Posty: 1849
- Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
- Motocykl: SevenFifty '92
- Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
- Kontakt:
- dofo
- powsinoga
- Posty: 1849
- Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
- Motocykl: SevenFifty '92
- Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
- Kontakt:
Jezeli nie przecieka nic w okolicy cylinderkow to mniemam, ze wszystko jest tam szczelne. Idac dalej tym torem wnioskuje, ze i syf sie nie dostal. Pomijajac fakt, ze zaden z moich guru mechanicznych nigdy nie wspominal mi o tak dokladnym czyszczeniu, ale ja jestem dupa mechaniczna to sprzeczac sie nie bedeNie pozwoli to jednak wymyć syfu, ktory mogl znalezc sie w cylinderkach.

-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Jeżeli z odpowietrznika, po sprawdzeniu tego oczywiście, nie leje się "żurek" zamiast płynu, a w miare klarowny płyn DOT4, to można sobie rozbieranie zacisku darować, a jedynie posmarować wysunięte powierzchnie cylinderka.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
-
- mlody Seveniarz
- Posty: 175
- Rejestracja: 24 sie 2006, 12:38
- Lokalizacja: Grodzisk Maz.
-
- Junior
- Posty: 34
- Rejestracja: 19 mar 2007, 21:20
- Lokalizacja: Dębica
Panowie kupiłem takie klocki: http://e-motocykl.com/sklep/index.php?op=info&pid=162
stare kiepsko hamowały, robiły dziwne "zzzzzzzzzz" przy hamowaniu a poza tym się skończyły
na tych nissinach przejechałem ok 250 km, trochę jakby lepiej działają ale głośno piszczą pod koniec hamowania tzn tuż przed zatrzymaniem moto
no i teraz to już nie wiem czy tak będzie tylko na początku czy ktoś zarobił na mnie 200 plnów
. Może miał ktoś podobne cuda?
Czuwaj
stare kiepsko hamowały, robiły dziwne "zzzzzzzzzz" przy hamowaniu a poza tym się skończyły
na tych nissinach przejechałem ok 250 km, trochę jakby lepiej działają ale głośno piszczą pod koniec hamowania tzn tuż przed zatrzymaniem moto
no i teraz to już nie wiem czy tak będzie tylko na początku czy ktoś zarobił na mnie 200 plnów

Czuwaj
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Podstawą jest nie przegrzanie nowych klocków na początku, może pisk to efekt docierania się.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
- Trollski
- stary Seveniarz
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 sty 2008, 09:38
- Motocykl: Locha
- Lokalizacja: Gliwice
- Trollski
- stary Seveniarz
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 sty 2008, 09:38
- Motocykl: Locha
- Lokalizacja: Gliwice
- Stefan
- Seveniarz
- Posty: 205
- Rejestracja: 27 paź 2007, 19:15
- Motocykl: Honda cb 750 F 2 Seven Fifty
- Lokalizacja: Racibórz
W temacie (stalowych) przewodów hamulcowych mogę jedynie dodać opinię mechanika (pracował w serwisie Hondy), że warto je zakładać z pominięciem trójnika, gdyż są wówczas skuteczniejsze. Potwierdzam to po wymianie dokonanej u siebie. Drobny problem pojawia się odnośnie do prowadzenia tak przewodów, by nie ocierały o dość ostre wypusty dolnej półki, do których poprzednio przykręcony był trójnik. Pozostaje zaślepić ten odcinek np. poprzeczką przykręcaną śrubami z płaskim łebkiem i ewentualnie dodatkowo opatulić przewody gumową osłoną. Poza tym wszystkim życzę nam hamowania głównie silnikiem...
- Trollski
- stary Seveniarz
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 sty 2008, 09:38
- Motocykl: Locha
- Lokalizacja: Gliwice
ale nie miala sie raczej od czego wykrzywic ...
wystarczyło, że ją dobrze przygrzałeś i wjechałeś w kałużę.....
nie jezdzilem jeszcze sevenką po deszczu wiec nie zaznała kałuzy.
bylem na myjce bezdotykowej ale jest ona 2 km od mojego domu wiec okazji do heblowania nie bylo.
ale fakt ze chyba po myjce to zaczeło trzec.
pekniety klocek ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości