Przerywa,chodzi na 3 gary
- lukem750
- Junior
- Posty: 35
- Rejestracja: 07 maja 2013, 21:30
- Motocykl: Honda CB Seven Fifty
Re: Przerywa,chodzi na 3 gary
Panowie, fajki założone nowe- żadnej zmiany. Wcześniej opisałem co zostało sprawdzone, wymienione i wyregulowane. Został juz tylko silnik, wiec bez jego rozłożenia sie nie obędzie niestety.
Pomiar ciśnienia na gorącym silniku wykazał ok 3 bary.
Za rada wasza, jako kolejny punkt sprawdzenia, dokonałem pomiaru ciśnienia na pozostałych cylindrach i prawie dostałem zawału. 2 środkowe maja słabe ciśnienie (ok 6 ) a lewy ma 1..... Nie wiem jak to jest możliwe bo moto jedzie i gdy włącza sie czwarty cylinder, to idzie jak wściekły. Wykluczam błąd pomiaru, bo utrzymałem spokojnie palcem zakryta otwór cylindra. Jestem prawie pewien ze raz jeden jedyny przegrzalem silnik.
Pomiar ciśnienia na gorącym silniku wykazał ok 3 bary.
Za rada wasza, jako kolejny punkt sprawdzenia, dokonałem pomiaru ciśnienia na pozostałych cylindrach i prawie dostałem zawału. 2 środkowe maja słabe ciśnienie (ok 6 ) a lewy ma 1..... Nie wiem jak to jest możliwe bo moto jedzie i gdy włącza sie czwarty cylinder, to idzie jak wściekły. Wykluczam błąd pomiaru, bo utrzymałem spokojnie palcem zakryta otwór cylindra. Jestem prawie pewien ze raz jeden jedyny przegrzalem silnik.
-
- Senior
- Posty: 109
- Rejestracja: 05 sie 2009, 10:44
- Motocykl: vfr 750 rc36II
- Lokalizacja: ---
Re: Przerywa,chodzi na 3 gary
???? manometr mam nadzieje przykręcasz przed pomiarem?. Wykluczam błąd pomiaru, bo utrzymałem spokojnie palcem zakryta otwór cylindra.
-
- Junior
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 kwie 2013, 08:12
- Motocykl: seven '93
- Lokalizacja: Dębica/Rzeszów
Re: Przerywa,chodzi na 3 gary
jeśli w czymś pomoże ....
w poprzedniej cb 7fifty na rozgrzanym mialem na wszystkich cyckach 10 +/- 0,3 ( 1991r, 64k km )
w poprzedniej cb 7fifty na rozgrzanym mialem na wszystkich cyckach 10 +/- 0,3 ( 1991r, 64k km )
- szamanek5
- stary Seveniarz
- Posty: 513
- Rejestracja: 03 gru 2011, 00:56
- Motocykl: RC42 96`
- Lokalizacja: Białystok
Re: Przerywa,chodzi na 3 gary
toż to nie diesel... wystarczy stożkową końcówę wcisnąć i przytrzymać manometr ręką...???? manometr mam nadzieje przykręcasz przed pomiarem?. Wykluczam błąd pomiaru, bo utrzymałem spokojnie palcem zakryta otwór cylindra.
Urodziłem się po to by jeździć na moto ! 

- krzysiek_m
- stary Seveniarz
- Posty: 448
- Rejestracja: 23 sty 2011, 18:58
- Motocykl: XRV750 / CRF 1000
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Przerywa,chodzi na 3 gary
A masz otwartą przepustnicę i wykręcone wszystkie świece przy tych pomiarach?
- lukem750
- Junior
- Posty: 35
- Rejestracja: 07 maja 2013, 21:30
- Motocykl: Honda CB Seven Fifty
Re: Przerywa,chodzi na 3 gary
Oczywiście manometr skręcony ale gdy pokazał 1, to myślałem ze to błąd. Dlatego przykładając palca łatwo to wykluczyć. Czy ktokolwiek wie gdzie mozna kupić używany silnik? Podliczam koszty części i chyba taniej będzie z silnikiem.. W poniedziałek chyba zabiorę sie za ten silnik. Sprawdze zawory i pierścienie i tu kolejne pytanie: czy mozna z czegoś dobrać pierścienie?robil to ktos kiedys? Ceny oryginalnych części powalają na kolana
- wiesiek3d
- stary Seveniarz
- Posty: 1545
- Rejestracja: 04 lip 2010, 21:35
- Motocykl: CBF 1000 A
- Lokalizacja: Łagów
Re: Przerywa,chodzi na 3 gary
A próba olejowa zrobiona ?
Bo to ona powie czy to cylindry czy głowica.
Bo to ona powie czy to cylindry czy głowica.
Romet Pegaz - CZ 350 - ETZ 250 - GS 500 - CB 750 SF - VFR 800 FI - GSXR 1000 - CBF 600 SA - VFR 800 FI - CB 600 HORNET S - ST 1100 - FZS 1000 -BMW K1200 GT - ZRX 1200 S -CBF 1000 A 

- marcin840
- Senior
- Posty: 117
- Rejestracja: 26 cze 2013, 12:21
- Motocykl: cb750 seven fifty
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Przerywa,chodzi na 3 gary
Zobacz tutaj: http://www.agmot.pl/sklep/k/383/Komplet ... m/39/HONDAczy mozna z czegoś dobrać pierścienie?robil to ktos kiedys? Ceny oryginalnych części powalają na kolana
sporo tego mają, może coś dobierzesz, nie wiem jak ceny, ale wyglądają lepiej niż OEM
- lukem750
- Junior
- Posty: 35
- Rejestracja: 07 maja 2013, 21:30
- Motocykl: Honda CB Seven Fifty
Re: Przerywa,chodzi na 3 gary
Wiesiek3d pisałem o próbie wyżej. Ale napisze raz jeszcze: pomiar na zimnym silniku i na gorącym zrobiony. Na zimnym troche oleju do każdego cylindra i znow pomiar. Kazdy cylinder miał widocznie większa kompresje
- wiesiek3d
- stary Seveniarz
- Posty: 1545
- Rejestracja: 04 lip 2010, 21:35
- Motocykl: CBF 1000 A
- Lokalizacja: Łagów
Re: Przerywa,chodzi na 3 gary
Przepraszam ale nie doczytałem.
Moim zdaniem, poszukaj silnika na wymianę bo robocizna i części mogą wyjść dużo drożej.
Moim zdaniem, poszukaj silnika na wymianę bo robocizna i części mogą wyjść dużo drożej.
Romet Pegaz - CZ 350 - ETZ 250 - GS 500 - CB 750 SF - VFR 800 FI - GSXR 1000 - CBF 600 SA - VFR 800 FI - CB 600 HORNET S - ST 1100 - FZS 1000 -BMW K1200 GT - ZRX 1200 S -CBF 1000 A 

- lukem750
- Junior
- Posty: 35
- Rejestracja: 07 maja 2013, 21:30
- Motocykl: Honda CB Seven Fifty
Re: Przerywa,chodzi na 3 gary
Używany silnik to nie takie proste.. Znalazłem 2 w Polsce ale cena zaporowa - 2000 pln
Znalazłem jeden tu w Irlandii ale numer silnika inny. Mój to RC42E, a tamten 17 cbx czy jakos tak. Chyba nie pasuje co?
Ceny części tez konkret:
Pierścienie 313 pln komplet na cylinder
Uszczelka głowicy ponad 200
Zawory 160 albo 250 zależy który
Robocizna to jeszcze nic bo kumpel będzie mi ewentualnie to robił a ja pomagał
Ogólnie wesoło nie jest
Znalazłem jeden tu w Irlandii ale numer silnika inny. Mój to RC42E, a tamten 17 cbx czy jakos tak. Chyba nie pasuje co?
Ceny części tez konkret:
Pierścienie 313 pln komplet na cylinder
Uszczelka głowicy ponad 200
Zawory 160 albo 250 zależy który
Robocizna to jeszcze nic bo kumpel będzie mi ewentualnie to robił a ja pomagał

Ogólnie wesoło nie jest
- wiesiek3d
- stary Seveniarz
- Posty: 1545
- Rejestracja: 04 lip 2010, 21:35
- Motocykl: CBF 1000 A
- Lokalizacja: Łagów
Re: Przerywa,chodzi na 3 gary
Z CBX jest mocniejszy silnik tylko nie wiem czy w pełni kompatybilny a szczególnie z modułem zapłonowym.
Taki to urok motocykli, wszystko drogie.
Żeby podjąć się remontu to najpierw trzeba rozebrać i ocenić silnik, jak będą zużyte cylindry to wymiana pierścieni nic nie da a koszt dalszego remontu przebije cenę całego motocykla.
Taki to urok motocykli, wszystko drogie.
Żeby podjąć się remontu to najpierw trzeba rozebrać i ocenić silnik, jak będą zużyte cylindry to wymiana pierścieni nic nie da a koszt dalszego remontu przebije cenę całego motocykla.
Romet Pegaz - CZ 350 - ETZ 250 - GS 500 - CB 750 SF - VFR 800 FI - GSXR 1000 - CBF 600 SA - VFR 800 FI - CB 600 HORNET S - ST 1100 - FZS 1000 -BMW K1200 GT - ZRX 1200 S -CBF 1000 A 

- lukem750
- Junior
- Posty: 35
- Rejestracja: 07 maja 2013, 21:30
- Motocykl: Honda CB Seven Fifty
Re: Przerywa,chodzi na 3 gary
I tego sie właśnie boje- czy cylindry są całe..
Dzis zaczynamy inspekcje silnika i bede informował co i jak.
Dzis zaczynamy inspekcje silnika i bede informował co i jak.
- lukem750
- Junior
- Posty: 35
- Rejestracja: 07 maja 2013, 21:30
- Motocykl: Honda CB Seven Fifty
Re: Przerywa,chodzi na 3 gary
Oto jak sie ma sprawa:
Silnik rozmontowany, juz wcześniej test olejowy wykazał, ze pierścienie są do bani. Ponieważ jak juz pisałem raz najprawdopodobniej przegrzalem silnik, to jest pewnie skutek.. Na szczęście cylindry w porządku! Wszystkie zawory proste, ale trzeba dotrzeć gniazda bo po walniu benzyny wszystko szybko zlecialo. Gniazda zaworów ssacych nie wyglądały aż tak zle, ale tych wydechowych to sie chyba wogole nie domykaly. Właśnie trwa docieranie. Wszystkie kasatory luzów zapieczone ale po kąpieli w benzynie i ściśnięte w imadle chodzą juz ładnie. Co jest przyczyna takiego zapiekania się tych regulatorów? Syfy w oleju??
Pozostanie złożyć głowice i szlif... Uszczelka pod cylinder i głowice, nowe pierścienie i po krzyku
Jednak ceny części to prawdziwy dramat, ale jutro rano zamawiam bo juz nie mam na co czekać.
Bardzo mnie ciekawi jak to wszystko zadziała ..
Silnik rozmontowany, juz wcześniej test olejowy wykazał, ze pierścienie są do bani. Ponieważ jak juz pisałem raz najprawdopodobniej przegrzalem silnik, to jest pewnie skutek.. Na szczęście cylindry w porządku! Wszystkie zawory proste, ale trzeba dotrzeć gniazda bo po walniu benzyny wszystko szybko zlecialo. Gniazda zaworów ssacych nie wyglądały aż tak zle, ale tych wydechowych to sie chyba wogole nie domykaly. Właśnie trwa docieranie. Wszystkie kasatory luzów zapieczone ale po kąpieli w benzynie i ściśnięte w imadle chodzą juz ładnie. Co jest przyczyna takiego zapiekania się tych regulatorów? Syfy w oleju??
Pozostanie złożyć głowice i szlif... Uszczelka pod cylinder i głowice, nowe pierścienie i po krzyku

Jednak ceny części to prawdziwy dramat, ale jutro rano zamawiam bo juz nie mam na co czekać.
Bardzo mnie ciekawi jak to wszystko zadziała ..
- lukem750
- Junior
- Posty: 35
- Rejestracja: 07 maja 2013, 21:30
- Motocykl: Honda CB Seven Fifty
Re: Przerywa,chodzi na 3 gary
Zawory/ gniazda dotarte. Szczelność jest
dzis poszła głowica do planowania. Czekam na pierścienie i uszczelki..

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości