

![:] :]](./images/smilies/krzywy.gif)
ps. jak zdejmujecie gazniki??? odkrecacie cala ta puszke gdzie jest filtr czy wyciagacie po prostu z tych gum, bo ja nie odkrecalem puszki i troche czasu mi zajelo zamontowanie tych gaznikow bo ciezko te gumy bylo zalozyc
![:] :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Zaleznie od rocznika były zarówno z regulowanym poziomem, jak i niereg.no ale jak zmienisz poziom paliwa w tej komorze jak nie ma regulacji plywakami
Panocku, "na oko, to chłop w szpitalu umarł"a jak na moje oko i kupla Smile to tem zaworek jest ok
Ja to robię ten sposób, że odkręcam śrubki mocujące puszkę filtra do ramy, i wycofuję ją do tyłu-trochę pomaga w demontażu/montażu gaźników.jak zdejmujecie gazniki???
Zbigu, wszystko cacy, tylko czy nie byłoby objawem zmiany tej szczeliny, oraz złego punktu zapłonu to, że silnik pracowałby źle? i czy nie byłyby 2 swiece zakopcone? a nie 1. SF ma przecież 2 cewki dwuiskrowe, a kol. chojrak ma problem z zakopcaniem 1 świecy, oraz dużym spalaniem.Proponuję natomiast sprawdzić przy tzw okazji, nadajnik impulsów a w zasadzie część wirująca. W instrukcji jest podana szczelina jaka powinna być między czujnikiem a tą wirującą rozetką. Również sprawdzić czy zapłon jest we właściwym momencie. Nie przywiązywałem do tego wagi, bo to przecież nieregulowane jest, do momentu kiedy nie ruszyłem rozetki bo musiałem się dostać głębiej.
Użytkownicy przeglądający to forum: oster i 23 gości