xeramic - smarowanie łańcucha

Serwisówki, mechanika, technika, akcesoria - czyli wszystko związane z sevenką w warsztacie
Awatar użytkownika
KLOSZ
Mr. Kamizelka
Posty: 6195
Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: KLOSZ » 12 lis 2009, 18:52

Ja w kwestii akwarystycznego... Z moich poszukiwan wynikalo, ze akwarystycznych takich z precyzyjna regulacja nie ma, za to sa takie ze sruba regulacyjna drobnozwojowa do ukladow automatyki.
Zdrowko
KLOSZ
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™
"To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS :)

Awatar użytkownika
pektosol
Beniamin
Beniamin
Posty: 75
Rejestracja: 30 sie 2009, 14:09
Motocykl: CB SevenFifty '95
Lokalizacja: Rydułtowy
Kontakt:

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: pektosol » 12 lis 2009, 19:34

ja zaryzykowałem i kupiłem akwarystyczny - cena 2zł.
zawsze mogę to zmienić na taki profesjonalny z automatyki - cena 27zł

natomiast nim jeszcze znalazłem w/w stronę to myślałem aby dozownik zrobić z śruby która będzie ściskała wężyk igielitowy lub z zakraplacza jaki stosuje się przy kroplówkach w szpitalu (można go dostac za darmo).
Miałem jednak obawy nad stabilnością ustawień kiedy wszystko będzie drgało.

EDIT
Tak zastanawiałem się nad pomysłem LESORa.
Ciężko byłoby umieścić dyszę dozującą w okolicy zębatki zdawczej. Jest tam za ciasno, pozatym łańcuch zmienia swoje położenie w góre i w dół.
Najlepiej byłoby montować dyszę w korpusie lub przykrywie silnika, ale powinni o tym pomyśleć skośnoocy projektanci. Domowa modernizacja mogła by znacznie obniżyć wartość naszego motocykla.

Aby ustrzec się zniszczenia dysz możana by:
A) wykonać dyszę na przegubie-zawiasie tak aby w razie potrzeby odchylić.
B) dyszę zamocować w sposób rozłączny np na śrubach, zatrzaskach
C) umieścić w pobliżu piasty, oczojebną naklejkę informującą aby zdemontować dysze olejarki (to dla serwisów)
Mądrość przychodzi z wiekiem,
czasem jest to wieko od trumny.

Awatar użytkownika
KLOSZ
Mr. Kamizelka
Posty: 6195
Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: KLOSZ » 12 lis 2009, 20:50

Pomysly wymienione w punktach A i B spelnia wlasnie dysza Scottoilera i dlatego wlasnie ja zastosowalem. Kosztowala mnie nie cale 100 pln. Wiem, nie malo, ale warto bylo :)
Zdrowko
KLOSZ
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™
"To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS :)

Wojtas
Nekromanta
Posty: 1031
Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
Lokalizacja: Tarnów

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: Wojtas » 12 lis 2009, 22:11

myślałem aby dozownik zrobić z śruby która będzie ściskała wężyk igielitowy
Wężyk takowy ma tendencję do twardnięcia pod wpływem oleju, co spowoduje brak elastyczności koniecznej do regulacji.
Ciężko byłoby umieścić dyszę dozującą w okolicy zębatki zdawczej
Dofo tak ma i nie narzeka na uszkodzenia, ja tak miałem i też nic się nie działo. Wystarczy tylko zamontować w pewnej odległości(doświadczalnie) od łańcucha.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500

Awatar użytkownika
PiotrekWariat
Junior
Junior
Posty: 35
Rejestracja: 05 sie 2009, 22:27
Motocykl: CB 750 SF
Lokalizacja: Warszawa

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: PiotrekWariat » 12 lis 2009, 22:43

no to dzisiaj przysiadlem dupy, połaziłem trochę i prawie gotowe :)
Zbiorniczek oleju to poidełko dla szczura za 9,90 :) dalej mamy wężyk 1,49 zł za metr :) Później mamy regulację z akwarystycznego - 2 zł :diabelek: a następnie mamy Uwaga 2 elektrozawory, które pochodzą ze starych wtryskiwaczy LPG :) Ota takie cudo znalazłem w pracy i miało iść do wyrzucenia :) Później mamy 2 rurki w które wpuściłem sztywne miedziane druty którymi pięknie i ze snajperską precyzją spada olej na łańcuch :rock: Całość wymaga jeszcze dopieszczenia, wyregulowania i drobnych poprawek :spoko:
http://www.bikepics.com/pictures/1828603/
"Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać..."

Awatar użytkownika
pektosol
Beniamin
Beniamin
Posty: 75
Rejestracja: 30 sie 2009, 14:09
Motocykl: CB SevenFifty '95
Lokalizacja: Rydułtowy
Kontakt:

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: pektosol » 12 lis 2009, 22:43

pociagne temat Lesora dalej - narazie tylko teoretycznie.
Może warto się nim zainteresować jeśli zmniejszyło by to chlapanie olejem oraz wyeliminowało uszkadzanie dyszy przy pracach z kołem.
Przy pomocy cienkich miedzianych rurek można wykonać odpowiednio powyginaną dyszę.
Jednak problem pojawia się z miejscem umieszczowienia dyszy.
Jeśli umieścimy go wewnątrz łańcucha to olej będzie kapał na luźny powracający łańcuch.
To dobrze bo grawitacyjnie i odśrodkowo łańcuch zostanie przesmarowany na całej wysokości,
ale źle bo może być wytrzepany nim dotrze do tylniej zębatki, pozatym skaczący łańcuch może urwać dyszę.
Jeśli natomiast umieścimy go na zewnątrz łańcucha to bedzie prościej zamocować dyszę,
ale olej bedzie miał dużo trudniej dotrzeć na całą wysokość łańcucha.
Prawdopodobnie kropla oleju zostanie wyrzucona odśrodkowo na zębatce zdawczej.

Na razie to tylko teoria.

EDIT
@Wojtas - co do igielitu to wiem...dlatego uważam że nie warto nad nim się zastanawiać,
Natomiast cieszę się że jedak można z powodzeniem zmieścić dyszę na zebatce zdawczej.

@PiotrekWariat - IMHO te elektrozawory to straszne kobyły. Ja kupiłem coś takiego
http://allegro.pl/item804940354_elektro ... aznik.html
i planuję to ukryć za boczkami, zresztą wszystkie wężyki też tak aby nic nie było widać.

Pozatym warto stosować materiały mocne i odporne na oleje. W końcu bedzie to mały zbiornik oleju, który przy niewłaściwym wykonanu może pęknąć-rozcieć się wylewając zawartość na tylnią oponę...a co będzie jeśli akurat bedziemy w ruchu...

EDIT2
Właściwie zamiast elektrozaworu można by zastosować kranik podciśnieniowy:
http://www.moto.allegro.pl/item80753554 ... 90_zl.html
wystarczyło by go tylko podłączyć do gaźnika (w miejscu podpinania wakumetrów)
Oszczędzamy na kasie, grzebaniu w elektryce i rozładowywaniu aku...
Ostatnio zmieniony 12 lis 2009, 23:11 przez pektosol, łącznie zmieniany 1 raz.
Mądrość przychodzi z wiekiem,
czasem jest to wieko od trumny.

Awatar użytkownika
PiotrekWariat
Junior
Junior
Posty: 35
Rejestracja: 05 sie 2009, 22:27
Motocykl: CB 750 SF
Lokalizacja: Warszawa

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: PiotrekWariat » 12 lis 2009, 23:01

jak będę miał trochę kasy na zbyciu to zrobię mały update :P
"Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać..."

Awatar użytkownika
KLOSZ
Mr. Kamizelka
Posty: 6195
Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: KLOSZ » 12 lis 2009, 23:57

A ja zastosowalem w swoim rozwiazaniu taki zaworek:
http://allegro.pl/item814751695_elektro ... mozzi.html

i do tego taki zaworek dlawiacy:
http://allegro.pl/item813596865_zaworek ... zyjny.html

I jedno i drugie dzialalo bez pudla. Do polaczen uzylem rurek PU:
http://allegro.pl/item803594331_wezyk_p ... uktor.html

Utrzymywaly po sezonie przezroczystosc i elastycznosc, a do tego sa odporne na wysokie temperatury na wypadek jakiegos przypadkowego kontaktu z jakims cieplejszym elementem motocykla.

Powodzenia w tworzeniu chlopaki!
Zdrowko
KLOSZ
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™
"To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS :)

Awatar użytkownika
lesor
(ex SF)
Posty: 1999
Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
Motocykl: [ex] SF94 + SF93
Lokalizacja: archiwum

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: lesor » 13 lis 2009, 00:13

ale źle bo może być wytrzepany nim dotrze do tylniej zębatki
Chyba mocne te teorie...
Olej ma smarować łańcuch a nie tylną zębatkę.
Jeśli jesteś majsterkowiczem i sobie wygniesz to spróbuj podać rurke na zębatkę zdawczą, myślę, że wystarczy z jednej strony - olej się rozprowadzi.
A jaką rurkę masz na myśli? Są jakieś miedziane fi 2, 3mm?
Każde pokolenie ma własny czas
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie

Awatar użytkownika
pektosol
Beniamin
Beniamin
Posty: 75
Rejestracja: 30 sie 2009, 14:09
Motocykl: CB SevenFifty '95
Lokalizacja: Rydułtowy
Kontakt:

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: pektosol » 13 lis 2009, 09:21

z tą tylnią zębatką chodzi mi o to że łańcuch wraca luźny i może "skakać".
Przez to wszystko olej bedzie wytrzepany nim cokolwiek nasmaruje.
Ale teoria chyba jest przesadzona bo przyglądąłem się łańcuchowi wracającemu i jest on po prostu lekko ugięty do dołu.

Jestem zwolennikiem używania śmieci przy tworzeniu nowych rzeczy. Więc rurki jakie posiadam mają fi 2mm i pochodzą z starej lodówki... a dokładnie z komory zamrażalnika. Tam wokół normalnej grubej rurki (fi 6mm) biegnie druga cieniutka (fi 2mm).
Mądrość przychodzi z wiekiem,
czasem jest to wieko od trumny.

Awatar użytkownika
sztylu
stary Seveniarz
Posty: 559
Rejestracja: 27 cze 2009, 20:29
Motocykl: HONDA CB 750 1992 r.
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: sztylu » 13 lis 2009, 14:47

A ja zastosowalem w swoim rozwiazaniu taki zaworek:
http://allegro.pl/item814751695_elektro ... mozzi.html
Ale ten elektrozawór to ci się chyba Kloszu pomylił bo w sevence trudno o 230V :-) no chyba że miałeś przetwornice - wiem że twoja sevenka była wypas a w trasie 230 V się może przydać ale proponuje elektrozawór na woltów 12 :-D

Wracając do tematu, ja smaruje shelem w sprayu miałem też tanią oliwke w sprayu z norauto (była do niczego nie zastygała na łańcuchu) i coś tam jeszcze ale.... Shel jest OK wg mnie oczywiście. Skłamałbym gdybym powiedział, że w ogóle nie syfi tylniej felgi ale cóż i tak jest najfajniejszy jaki stosowałem w sprayu o xeramicu złego słowa nie poweim bo go nawet w łapkach nie miałem. Wszelkiej maści "scottoilery" są na pewno lepsze ale wadą zestawów gotowych i markowych jest wysoka cena, a wadą samoróbek jest to, że trzeba je samemu robić :-) - spray się kupuje i tyle :-D
Jeszcze nie jedną paranoję przyjdzie nam przeżyć i robić swoje!

Awatar użytkownika
KLOSZ
Mr. Kamizelka
Posty: 6195
Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: KLOSZ » 13 lis 2009, 15:54

Jansa sprawa, byl to dokladnie taki sam zawor, ale z cewka na 12VDC oczywiscie.
Wrzucilem pierwszy z brzegu zaworek Camozzi z Alledrogo i nie doczytalem z pospiechu. Mea Culpa jego mac sie pomylilem ;-)
Zdrowko
KLOSZ
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™
"To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS :)

Awatar użytkownika
PiotrekWariat
Junior
Junior
Posty: 35
Rejestracja: 05 sie 2009, 22:27
Motocykl: CB 750 SF
Lokalizacja: Warszawa

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: PiotrekWariat » 13 lis 2009, 22:04

dzisiaj pierwszy dzień używania :P odrazu wyjebałem 2 zawór (mało że ledwo leciało przez niego to jeszcze dodatkowe obciążenie instalacji) zostawiłem 1 i zastosowałem trójnik z instalacji LPG :P taki od podciśnienia. Najpierw zasrało mi całe koło, oponę i wszystko co się dało :P a teraz już po lekkiej regulacji całkiem przyjemnie działa :)
"Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać..."

Awatar użytkownika
lesor
(ex SF)
Posty: 1999
Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
Motocykl: [ex] SF94 + SF93
Lokalizacja: archiwum

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: lesor » 14 lis 2009, 12:08

Piotrku Wariacie,
w dziale ognisko lub ogłoszenia możesz zamieścić reklamę monterską gazową.
Szczerze mnie to interesuje i wolałbym mieć to na talerzu niż szukać po różnych wątkach. :spoko:
Każde pokolenie ma własny czas
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie

Awatar użytkownika
PiotrekWariat
Junior
Junior
Posty: 35
Rejestracja: 05 sie 2009, 22:27
Motocykl: CB 750 SF
Lokalizacja: Warszawa

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: PiotrekWariat » 14 lis 2009, 22:14

Tzn. chcesz gaz w samochodzie? :diabelek:
"Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać..."

Awatar użytkownika
lesor
(ex SF)
Posty: 1999
Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
Motocykl: [ex] SF94 + SF93
Lokalizacja: archiwum

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: lesor » 15 lis 2009, 23:45

Jacha, od 1997 jeżdzę wyłącznie na LPG (auta).
Każde pokolenie ma własny czas
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie

Awatar użytkownika
PiotrekWariat
Junior
Junior
Posty: 35
Rejestracja: 05 sie 2009, 22:27
Motocykl: CB 750 SF
Lokalizacja: Warszawa

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: PiotrekWariat » 16 lis 2009, 06:45

a ja pracuje sobie w serwisie LPG :) tak więc części mam po kosztach, a co leży niepotrzebne a sie nadaje to mam za freeeeee :flacha:
"Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać..."

Awatar użytkownika
lopuch
stary Seveniarz
Posty: 608
Rejestracja: 22 mar 2008, 22:47
Motocykl: black
Lokalizacja: Poznań / Złotów

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: lopuch » 16 lis 2009, 13:30

Jacha, od 1997 jeżdzę wyłącznie na LPG (auta).
I jak ?
A endziny T doładowane również ?


Bo ja świerzynka w tej dziecinie i jak joanna patryca w pierwszym roku sprzedazy alwaysów
Na razie mi sie sprawdza ale to tylko 20kkm...
Pozdr
Łopuch
Amici fures témporum ;)

Dotknięcie kolektora po 300km - bezcenne :D

Awatar użytkownika
davidson
Wampir
Posty: 570
Rejestracja: 10 gru 2006, 10:42
Motocykl: EX sevenfifty:) XJR 1300
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontakt:

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: davidson » 16 lis 2009, 13:57

a ja pracuje sobie w serwisie LPG :) tak więc części mam po kosztach, a co leży niepotrzebne a sie nadaje to mam za freeeeee :flacha:
a moge zapytać skąd jesteś kolego. bo mam problem z lpg w aucie i jeżeli niedaleko mnie to bym cię nawiedził ;)
生まれた野生する
Obrazek

Awatar użytkownika
lesor
(ex SF)
Posty: 1999
Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
Motocykl: [ex] SF94 + SF93
Lokalizacja: archiwum

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: lesor » 16 lis 2009, 19:17

Jacha, od 1997 jeżdzę wyłącznie na LPG (auta).
I jak ?
A endziny T doładowane również ?
Taki skąmplikąwany to ja sobie dopiero kupię :)
Każde pokolenie ma własny czas
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie

Awatar użytkownika
PiotrekWariat
Junior
Junior
Posty: 35
Rejestracja: 05 sie 2009, 22:27
Motocykl: CB 750 SF
Lokalizacja: Warszawa

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: PiotrekWariat » 16 lis 2009, 19:51

Warszawa, Ul. Toruńska 31 :)
"Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać..."

Awatar użytkownika
oster
Nocny Jastrząb
Posty: 1804
Rejestracja: 18 lut 2005, 17:10
Motocykl: ex NH,XJR,CB1300,Hornet,XJR,HH
Lokalizacja: Warszawa

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: oster » 16 lis 2009, 20:07

Warszawa, Ul. Toruńska 31 :)
To mozemy nazywac sie sasiadami :D my tjTy ja i Lesor
"miłość wszystko zwycięży, szczególnie miłość do pieniędzy"

Awatar użytkownika
KLOSZ
Mr. Kamizelka
Posty: 6195
Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: KLOSZ » 16 lis 2009, 20:29

Taki skąmplikąwany to ja sobie dopiero kupię
Ejjj tam uwazaj, bo te z wtryskiem :wytrysk: sa do bani, a jak jeszcze z turbino bedzie to juz w ogole kaszana i padaka pierwszej wody . I zaden kowal tego nie naprawi. :hahaha:
Zdrowko
KLOSZ
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™
"To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS :)

Awatar użytkownika
szataniszcze
Zimne to i owo ;)
Posty: 1393
Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
Motocykl: cebula 230 kilo radości
Lokalizacja: Pruszków

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: szataniszcze » 15 lut 2012, 10:48

czyli generalnie smary w spray-u to nie jest nowatorskie rozwiązanie na miarę XXI wieku?
rozmawiałem z takim gościem który ma sklepik koło wyścigów w Warszawie i wykazał sie bardzo dużą wiedzą chemiczną na temat smarów i olejów, zarówno jak i wieloletnią praktyką nauczyciela jazdy, gdzie testował np. określone smary w spray-u.
Bardzo pochlebnie wypowiadał sie o niektórych smarach.
Jak kupiłem cebule to mam na łańcuchu zajebiście biały nalot po bokach, jak by zaśniedział-2mm grubości. Teraz przy zmianie łożysk planuje go wyczyścić, tylko teraz nie wiem czy tylko mechanicznie szmatą, czy np. wymoczyć go i przepłukać w Dizlu? :co:
skąd idzie produkcja tych scottoilerów?
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!

Awatar użytkownika
wiesiek3d
stary Seveniarz
Posty: 1545
Rejestracja: 04 lip 2010, 21:35
Motocykl: CBF 1000 A
Lokalizacja: Łagów

Re: xeramic - smarowanie łańcucha

Postautor: wiesiek3d » 15 lut 2012, 15:26

Łańcuch myjesz naftą nie ON bo zeżre oringi, później nasmaruj olejem przekładniowym jak pisze w instrukcji i będzie OK.
Ja latam obok komina i smaruję olejem, jak wybiorę się gdzieś dalej to wezmę smar w sprayu, a ma Wurth i uważam że to jedna z najlepszych firm jeżeli chodzi o mazidła mechaniczne.
Romet Pegaz - CZ 350 - ETZ 250 - GS 500 - CB 750 SF - VFR 800 FI - GSXR 1000 - CBF 600 SA - VFR 800 FI - CB 600 HORNET S - ST 1100 - FZS 1000 -BMW K1200 GT - ZRX 1200 S -CBF 1000 A :)


Wróć do „Mechanika”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości