Mam pytanie?
Po czym poznać, że lozysko głowki ramy
nadaje sie do wymiany???
Skrzeczy, piszczy - ciężko chodzi.
Proszę powiedz, jeśli jestes obeznany:)
Po czym poznać że łozysko jest do wymiany???
-
- (ex SF)
- Posty: 135
- Rejestracja: 11 lut 2005, 17:05
- Motocykl: CB 1300
- Lokalizacja: Świdnica
-
- Mistrz Parkietów
- Posty: 616
- Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
- Motocykl: CB750LTD
- Lokalizacja: Warszawa
W zasadzie nie ma żadnych objawów oprócz stukania i luzu. Oczywiście skutkiem w/w będzie złe prowadzenie moto. Niewielki luz może być jeszcze niewyczuwalny a może już dawać efekty. Ale nie tylko główka może dawać takie efekty. Pierwsza rzecz to lagi i łożyska koła. Te ostatnie do zweryfikowania palcem po zdemontowaniu koła. Jest jednak małe ale. Niekoniecznie muszą być rozwalone. Wystarczy że są wyeksploatowane i złapią trochę luzu a tuleja wewnętrzna nie pozwoli go skasować. Najlepiej jest je wymienić tak na wszelki wypadek. Koszt jest naprawdę niewielki bo są to typowe łożyska/ok 12zł szt/.
Prawdziwe życie zaczyna się po 50-tce.
rura-bomber
rura-bomber
- lesor
- (ex SF)
- Posty: 1999
- Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
- Motocykl: [ex] SF94 + SF93
- Lokalizacja: archiwum
Re: Po czym poznać że łozysko jest do wymiany???
daj mi się przejechać to Cipo wiem.Mam pytanie?
Po czym poznać, że lozysko głowki ramy
nadaje sie do wymiany???
Skrzeczy, piszczy - ciężko chodzi.
Proszę powiedz, jeśli jestes obeznany:)
Każde pokolenie ma własny czas
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
-
- (ex SF)
- Posty: 135
- Rejestracja: 11 lut 2005, 17:05
- Motocykl: CB 1300
- Lokalizacja: Świdnica
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: zajc i 14 gości