
dziekuje za przyjecie mnie do waszej elitarnej społecznosci
![:] :]](./images/smilies/krzywy.gif)
jestem tutaj nowy i prosze o wyrozumiałośc

jestem zapalonym motocyklistą od dziecka ,lecz dotychczas ujezdzałem przeważnie ,nasze stare poczciwe wsk,mz ,cz,jawy i wszystko co sie dało


od niedawna posiadam honde cb 750 sewenke i co do mechaniki jestem w tej kwestji zielony ,mam smykałke do mechaniki i stwierdziłem że warto samemu cos zrobić dzieki dobrym radom doświadczonych seweniarzy,niż zlecac drogie naprawy nierzetelnym mechanikom ,których efekty sa marne i wcale nie ogarniaja problemu,wydałem na te zabiegi 2500 zł i już mnie nie stać na kolejne wydatki ,bo oddam niby spowrotem do mechanika i nie wiadomo co moze wymyslić nowego i ile to bedzie kosztowało ?
A mianowicie mam problem ,moja sewenka była ostatnio u mechanika ,został wymieniony rozżad ,i napinacz napędu wstepnego ,oraz synchronizacja gaznikow.olej i filtry też
po tym zabiegu głośny szum z silnika łańcuszka napedu pierwotnego ucichł i silnik dosyc cicho pracuje ,ale jest problem ,bardzo długo sie rozgrzewa ,na ssaniu po odpaleniu musze czekać około 30 s zanim wejdzie na wysokie obroty i dopiero wtedy wyłaczam ssanie i wtedy ładnie pracuje na niskich obrotach ,ale po dodaniu lekko gazu dusi sie i gasnie ,i to wszystko trwa tak do 4 minut. dopiero tak po tym czasie wszystko jest niby ok .Mysle ze dopiero sie wtedy nagrzała ? 2 problem to taki że jak juz nia jade to niby wszystko ok ,ale tak przy predkości tak ok 120 kmh jakby na chwile sie dławi i spada jej moc ,po chwili jakby dostaje kopa i znowu sie dławi i tak ma z 2 do 3 razy ,i wtedy sie dalej buja ,ale predkosc dojdzie tylko do 140 kmh i za chiny ludowe nie chce więcej polecieć ? poradzcie coś koledzy po fachu bo ja już zgłupiałem
