Przeszukalem ten dział w miarę dokładnie ( jeśli nie , i jest coś o tym - proszę mnie nie zabijać

tylko nakierować) i nie znalazłem tematu o tytułowych gumach. Zauważyłem w tym sezonie spore luzy w napędzie - objawia się to szarpnięciem przy odejmowaniem i szybkim dodawaniem gazu, szczególnie przy przyspieszaniu lub redukcjach. Jest to nieprzyjemne i zapewne stopniowo niszczy napęd. Moze być też w określonych sytuacjach niebezpieczne. Sprawdziłem (z kolegą) ręką ruchy tylnej zębatki na wciśniętym hamulcu i poddaje się ona lekko "wteiwewte' a chyba nie powinna (ew. minimalnie).
I tu właściwe pytania:
- czy da się ten dopuszczalny luz obrotu jakoś zmierzyć -jest jakaś fabryczna norma?
- czy jedyną receptą jest wymiana tych 6-ciu gumek zabieraka czy można to taniej ale skutecznie poprawić? -pytam o to bo ten kolega zasugerował podłożenie pod gumki odpowiednio wyciętych pasków dętki co ma usztywnić cały układ- i twierdzi ,że to świetnie dziala

On technicznie jest doświadczony- ja nie
-robił tak ktoś w jakimkolwiek moto?
Porady?
Ostatnio zmieniony 12 cze 2012, 14:15 przez
alex62, łącznie zmieniany 1 raz.