Luzy na tylnej zembatce
- wiesiek3d
- stary Seveniarz
- Posty: 1545
- Rejestracja: 04 lip 2010, 21:35
- Motocykl: CBF 1000 A
- Lokalizacja: Łagów
Re: Luzy na tylnej zembatce
Kulkowe 
Romet Pegaz - CZ 350 - ETZ 250 - GS 500 - CB 750 SF - VFR 800 FI - GSXR 1000 - CBF 600 SA - VFR 800 FI - CB 600 HORNET S - ST 1100 - FZS 1000 -BMW K1200 GT - ZRX 1200 S -CBF 1000 A 

-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Luzy na tylnej zembatce
Do kolegi "wiesiek 3d": po pierwsze są takie łożyska na których są podane wymiary tzn: śr. zewnętrzna, śr. wewnętrzna i wysokość łożyska.
Po drugie: nie zaleca się dokładania dodatkowej porcji smaru do łożysk ze względu na zwiększoną tendencję do przegrzewania się.
Tyle ile wsadził tam producent, to jest ilość odpowiednia. (nie dotyczy większości produktów z Chin
).
Po drugie: nie zaleca się dokładania dodatkowej porcji smaru do łożysk ze względu na zwiększoną tendencję do przegrzewania się.
Tyle ile wsadził tam producent, to jest ilość odpowiednia. (nie dotyczy większości produktów z Chin

"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
- KLOSZ
- Mr. Kamizelka
- Posty: 6195
- Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
- Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Luzy na tylnej zembatce
A tak nieco offtopowo sobie napisze.... Wojtas, ciesze sie bardzo (i cale forum sie cieszyc powinno), ze nadal tu pisujesz
Mam nadzieje, ze w sierpniu, jak bedzie zlot w Bieszczadach to sie zobaczymy 


Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS

- wiesiek3d
- stary Seveniarz
- Posty: 1545
- Rejestracja: 04 lip 2010, 21:35
- Motocykl: CBF 1000 A
- Lokalizacja: Łagów
Re: Luzy na tylnej zembatce
Do kolegi "wiesiek 3d": po pierwsze są takie łożyska na których są podane wymiary tzn: śr. zewnętrzna, śr. wewnętrzna i wysokość łożyska.
Po drugie: nie zaleca się dokładania dodatkowej porcji smaru do łożysk ze względu na zwiększoną tendencję do przegrzewania się.
Tyle ile wsadził tam producent, to jest ilość odpowiednia. (nie dotyczy większości produktów z Chin).
1 Ups, mogę się mylić ale powiem że pierwszy raz słyszę żeby na łożysku był nadruk średnicy wew. zew. i szer., jeżeli tak jest to

2 Tu akurat się nie zgodzę, jeżeli otworze takie łożysko i smaru jest w nim pod dostatkiem to nie smaruję, ale z reguły jest go tam tyle co kot napłakał i to nie w chińskich.
Producent swoje a cięcie kosztów swoje.

Romet Pegaz - CZ 350 - ETZ 250 - GS 500 - CB 750 SF - VFR 800 FI - GSXR 1000 - CBF 600 SA - VFR 800 FI - CB 600 HORNET S - ST 1100 - FZS 1000 -BMW K1200 GT - ZRX 1200 S -CBF 1000 A 

- KoGuT
- Junior
- Posty: 38
- Rejestracja: 24 cze 2011, 16:39
- Motocykl: HONDA CB 1100 SF X11
- Lokalizacja: Tychy
Re: Luzy na tylnej zembatce
Jak sie nie mylę takie sa wymiary :6303 2szt (śr wew-śr.zew-wys)17x47x14
6204 1szt 20x47x14
A jezeli chodzi o uszczelniacze to jeden jest w kole ,a drugi w piaście z zębatką i obydwa są do uratowania.Wystarczy że wybijesz łożysko koła od stony przylegania piasty z zębatką.Wybijając łożysko automatycznie wyciśniesz nim uszczelniacz.
W sklepach internetowych jest mnóstwo łożysk do kupienia wystaczy jak wpiszesz te symbole i ci wyskoczą sklepy,nawet na aledrogo jest tego w diabły,albo tak jak piszą inni wystarczy iść do jakiegokolwiek sklepu z łożyskami czy nawet motoryzacyjnego(nie musi być motocyklowy),a napewno załatwisz sprawę.
6204 1szt 20x47x14
A jezeli chodzi o uszczelniacze to jeden jest w kole ,a drugi w piaście z zębatką i obydwa są do uratowania.Wystarczy że wybijesz łożysko koła od stony przylegania piasty z zębatką.Wybijając łożysko automatycznie wyciśniesz nim uszczelniacz.
W sklepach internetowych jest mnóstwo łożysk do kupienia wystaczy jak wpiszesz te symbole i ci wyskoczą sklepy,nawet na aledrogo jest tego w diabły,albo tak jak piszą inni wystarczy iść do jakiegokolwiek sklepu z łożyskami czy nawet motoryzacyjnego(nie musi być motocyklowy),a napewno załatwisz sprawę.
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Luzy na tylnej zembatce
To ja też tak off powiem Wam, że planuję odwiedzić Was podczas zlotu, choć zapewne na tylko 1 dzień z Sylwią i córą ...niestety puszką.A tak nieco offtopowo sobie napisze....
PS. Jeżeli znajdę(było...czy jest nadal nie wiem) w garażu łożysko z podanymi wymiarami na nim, to zapodam fotkę dla "niewiernych"

"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
- szataniszcze
- Zimne to i owo ;)
- Posty: 1393
- Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
- Motocykl: cebula 230 kilo radości
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Luzy na tylnej zembatce
no i wiedziałem wiesiek że nie będzie tak łatwo....
byłem w sklepie i rzeczywiście po tych numerach co podałeś to da sie dostać te łożyska, ale pytałem o te ,,szybkbieżne" i panie nie znała takiego terminu. Rozwinąłem rozmowe że to motocykla itd. Powiedziała mi tylko że może mi dać łożyska do wysokich temperatur, a te mają lekki luz- po to żeby jak się rozgrzeją to kulki po rozprężeniu miały swobodę pracy. Stwierdziłem że na kole nie będzie wysokich temperatur więc wziełem normalne- sam już kurwa nie wiem czy dobre będą?
Co do szczelności to pani też potwierdziła że z plastikiem będą szczelniejsze. pytałem tez o oznaczenia ,,ZZ" o których była mowa, to pani powiedziała że to są oznaczenia stalowych osłon łożyska.
Jeśli masz te z lekkim luzem to powiem ci szczerze że chyba nie dobrze zrobiłeś że dowaliłeś tam smaru... i chyba dlatego że one są stworzone do zapierdalania i nagrzewania się to miały takie małe ilości smaru jak mówiłeś
byłem w sklepie i rzeczywiście po tych numerach co podałeś to da sie dostać te łożyska, ale pytałem o te ,,szybkbieżne" i panie nie znała takiego terminu. Rozwinąłem rozmowe że to motocykla itd. Powiedziała mi tylko że może mi dać łożyska do wysokich temperatur, a te mają lekki luz- po to żeby jak się rozgrzeją to kulki po rozprężeniu miały swobodę pracy. Stwierdziłem że na kole nie będzie wysokich temperatur więc wziełem normalne- sam już kurwa nie wiem czy dobre będą?

Co do szczelności to pani też potwierdziła że z plastikiem będą szczelniejsze. pytałem tez o oznaczenia ,,ZZ" o których była mowa, to pani powiedziała że to są oznaczenia stalowych osłon łożyska.
Jeśli masz te z lekkim luzem to powiem ci szczerze że chyba nie dobrze zrobiłeś że dowaliłeś tam smaru... i chyba dlatego że one są stworzone do zapierdalania i nagrzewania się to miały takie małe ilości smaru jak mówiłeś

SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
- wiesiek3d
- stary Seveniarz
- Posty: 1545
- Rejestracja: 04 lip 2010, 21:35
- Motocykl: CBF 1000 A
- Lokalizacja: Łagów
Re: Luzy na tylnej zembatce
W łożyskach są klasyfikacje luzu, te z większym daje się np. do silników w skuterach bo tam wał nawala ze 12000 obr/min no i mocno się nagrzewają.
Ja kupowałem normalne ,ale gościu powiedział że da lepsze bo idą do motonga i powiedział że są szybkobieżne, nie zgłębiałem tematu.
Najważniejsze jest to że byłem u fachowców, bo już lata istnieje kilka hurtowni łożysk u nas w Rybniku, ale zawsze zaopatruję się w tej http://www.rakandroll.pl/O-nas i to do samochodów, motocykli czy modeli, kupowałem u nich nawet łożyska o średnicy zew. 5mm.
Ja kupowałem normalne ,ale gościu powiedział że da lepsze bo idą do motonga i powiedział że są szybkobieżne, nie zgłębiałem tematu.
Najważniejsze jest to że byłem u fachowców, bo już lata istnieje kilka hurtowni łożysk u nas w Rybniku, ale zawsze zaopatruję się w tej http://www.rakandroll.pl/O-nas i to do samochodów, motocykli czy modeli, kupowałem u nich nawet łożyska o średnicy zew. 5mm.
Romet Pegaz - CZ 350 - ETZ 250 - GS 500 - CB 750 SF - VFR 800 FI - GSXR 1000 - CBF 600 SA - VFR 800 FI - CB 600 HORNET S - ST 1100 - FZS 1000 -BMW K1200 GT - ZRX 1200 S -CBF 1000 A 

- szataniszcze
- Zimne to i owo ;)
- Posty: 1393
- Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
- Motocykl: cebula 230 kilo radości
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Luzy na tylnej zembatce
wcale nie neguje wiedzy twoich sprzedawców, tylko dzielę się swoją wiedzą i tym co sie dowiedziałem
a jak już puszczę wodze fantazji to zaczynam logicznie myśleć i próbuje zrozumieć pewne rzeczy
ale fakt jest taki że będe jeździł na łożyskach przemysłowych, a nie motoryzacyjnych![:] :]](./images/smilies/krzywy.gif)

a jak już puszczę wodze fantazji to zaczynam logicznie myśleć i próbuje zrozumieć pewne rzeczy

ale fakt jest taki że będe jeździł na łożyskach przemysłowych, a nie motoryzacyjnych
![:] :]](./images/smilies/krzywy.gif)
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
- wiesiek3d
- stary Seveniarz
- Posty: 1545
- Rejestracja: 04 lip 2010, 21:35
- Motocykl: CBF 1000 A
- Lokalizacja: Łagów
Re: Luzy na tylnej zembatce
Wszystkie są maszynowe 

Romet Pegaz - CZ 350 - ETZ 250 - GS 500 - CB 750 SF - VFR 800 FI - GSXR 1000 - CBF 600 SA - VFR 800 FI - CB 600 HORNET S - ST 1100 - FZS 1000 -BMW K1200 GT - ZRX 1200 S -CBF 1000 A 

- Mariusz
- Dziadek Druid
- Posty: 907
- Rejestracja: 16 lut 2011, 19:11
- Motocykl: CBF 1000
- Lokalizacja: PZ Pobiedziska
Re: Luzy na tylnej zembatce
I były stosowane już w Syrenach.Wszystkie są maszynowe
- szataniszcze
- Zimne to i owo ;)
- Posty: 1393
- Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
- Motocykl: cebula 230 kilo radości
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Luzy na tylnej zembatce
Wszystkie są maszynowe
wieśniaki !I były stosowane już w Syrenach.

ale wracając do tematu to wczoraj zdjąłem koło


zimerinki są tak wyrobione że na tych tulejach dystansowych porobiły się wiórki z zimmera, w ogóle to te tuleje wypadły z tych zimerów....

mówie sobie, może zrobie ,,myk" ze sprężynką, ale jak ja wyjełem to była tak zardzewiała że rozciągnęła się jak gumka ze starych majtek albo z chińskich kaleson

Więc myślę że śmigne zaraz do rolniczego i zakupie nowe zimery za 20 zeta
![:] :]](./images/smilies/krzywy.gif)
za zimerami to poprostu kosmos! szlam, rdza, błoto i huj wie co jeszcze !

Wywaliłem wszystko i nabiłem nowe










SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
- wiesiek3d
- stary Seveniarz
- Posty: 1545
- Rejestracja: 04 lip 2010, 21:35
- Motocykl: CBF 1000 A
- Lokalizacja: Łagów
Re: Luzy na tylnej zembatce
Wszystkie są maszynowewieśniaki !I były stosowane już w Syrenach.![]()
ale wracając do tematu to wczoraj zdjąłem kołoi powiem wam że ciesze sie że was posłuchałem i kupiłem wszystkie łożyska - dzięki
![]()
zimerinki są tak wyrobione że na tych tulejach dystansowych porobiły się wiórki z zimmera, w ogóle to te tuleje wypadły z tych zimerów....![]()
mówie sobie, może zrobie ,,myk" ze sprężynką, ale jak ja wyjełem to była tak zardzewiała że rozciągnęła się jak gumka ze starych majtek albo z chińskich kaleson![]()
Więc myślę że śmigne zaraz do rolniczego i zakupie nowe zimery za 20 zeta![]()
za zimerami to poprostu kosmos! szlam, rdza, błoto i huj wie co jeszcze !![]()
Wywaliłem wszystko i nabiłem nowei też się troche wkurzyłem bo ta rurka między łożyskami jest jak dla mnie za długa...
nabiłem łożysko od zębatki, potem włożyłem rurkę i podczas nabijania drugiego łożyska wybiłem o 3 mm pierwsze...
potem dobiłem pierwsze, no i chyba jest git, ale rurka w środku ciasno siedzi między łożyskami, a wcześniej było trochę luzu. Mam nadzieje że nie uszkodziłem łożysk tym przebijaniem?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Za wieśniaka to się jeszcze policzymy wsiowy synku

No coś spierdoliłeś, ta rurka między łożyskami w kole jest a raczej powinna być tak długa ze łożyska wchodzą na swoje miejsca do końca.
Jeżeli biłeś po zewnętrznej bieżni łożyska to nic się nie stanie, ale jak waliłeś po środku to raczej długo nie pochodzą.

Romet Pegaz - CZ 350 - ETZ 250 - GS 500 - CB 750 SF - VFR 800 FI - GSXR 1000 - CBF 600 SA - VFR 800 FI - CB 600 HORNET S - ST 1100 - FZS 1000 -BMW K1200 GT - ZRX 1200 S -CBF 1000 A 

- szataniszcze
- Zimne to i owo ;)
- Posty: 1393
- Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
- Motocykl: cebula 230 kilo radości
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Luzy na tylnej zembatce
bbuuuaahahaahhaaaaaZa wieśniaka to się jeszcze policzymy wsiowy synku![]()
wbijałem przez stre łożysko, to znaczy głównie przez zewnętrzną bierznie która mi została po rozpiżdzeiu starego łożyska
![:] :]](./images/smilies/krzywy.gif)
no ale nie można fabryki poprawiać.... stwierdziłem że to nie komar i że nie będe przycinał tej rurki...

SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
- wiesiek3d
- stary Seveniarz
- Posty: 1545
- Rejestracja: 04 lip 2010, 21:35
- Motocykl: CBF 1000 A
- Lokalizacja: Łagów
Re: Luzy na tylnej zembatce
No to powinno być dobrze
Romet Pegaz - CZ 350 - ETZ 250 - GS 500 - CB 750 SF - VFR 800 FI - GSXR 1000 - CBF 600 SA - VFR 800 FI - CB 600 HORNET S - ST 1100 - FZS 1000 -BMW K1200 GT - ZRX 1200 S -CBF 1000 A 

- szataniszcze
- Zimne to i owo ;)
- Posty: 1393
- Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
- Motocykl: cebula 230 kilo radości
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Luzy na tylnej zembatce
Byłem wczoraj z kołem na ważeniu i w sumie dobrze bo miałem tyle biżuterii że szkoda gadać. Miałem ostrą niedowagę,ale wyważona
Znajomy mechaniko-motocyklista oblukał moją oponę i łożyska i też stwierdził że jest wpożo i nie mam sie co martwić
Umyłem także zębatkę i inne części oblepione smarem z piaskiem
Po godzinnej walce stwierdziłem że na przedniej zębatce to musi byś kongo....
Pokusiłem się i rozebrałem przód, ale zapieprzone było!
nawet nafta nie chciała tego ruszyć.
ale jakoś domyłem.... Myślałem także że mam rozpieprzony ten ślizg do łańcucha co jest na wahaczu, ale okazało się że był tak oblepiony brudem że wyglądał jak by był rozpieprzony

Znajomy mechaniko-motocyklista oblukał moją oponę i łożyska i też stwierdził że jest wpożo i nie mam sie co martwić

Umyłem także zębatkę i inne części oblepione smarem z piaskiem

Po godzinnej walce stwierdziłem że na przedniej zębatce to musi byś kongo....


nawet nafta nie chciała tego ruszyć.






ale jakoś domyłem.... Myślałem także że mam rozpieprzony ten ślizg do łańcucha co jest na wahaczu, ale okazało się że był tak oblepiony brudem że wyglądał jak by był rozpieprzony

SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
- sebi_x
- stary Seveniarz
- Posty: 313
- Rejestracja: 10 lut 2005, 08:12
- Motocykl: '92 SF+'12 CBF1000
- Lokalizacja: okolice Gdyni (Połchowo)
Re: Luzy na tylnej zembatce
Temat smaru w łożyskach:
SKF produkuje łożyska lekuchno nasmarowane, ale jeśli weźmiesz te z uszczelkami gumowymi (oznaczenie 2RS na końcu kodu), a takie powinny być w warunkach syfu, wody i piachu, to one sa nasmarowane nieco bardziej na cały okres eksploatacji. Nie wolno ich myć i podgrzewać powyżej 80C. Możesz też kupić takie w których dodawany jest dodatkowy smar stały do środka. O ile pamiętam oznaczenie W64. SKF pisze że smaru jest coś koło 30% objętości. I to zasadniczo wystarcza. Jeśli sam dowalisz smaru więcej, to zwiększysz opory ruchu łożyska, podniesie się temperatura i nadmiar powinien wypłynąć do poziomu wystarczającego nie robiąc krzywdy łożysku.
Całe oznaczenie dla łożyska 6004 wyglądałoby więc tak: 6004 2RSH/W64. Cena 8,87 zł /szt
Dodam że graniczna prędkość obrotowa tego łożyska w wykonaniu standardowym to 7 700obr/min. Do moto na koło powino wystarczyć
Polecam katalog SKF w necie. :
http://www.skf.com/portal/skf_pl/home/p ... link=first
Może zbyt szczegółowy, ale można się dużo dowiedzieć.
SKF produkuje łożyska lekuchno nasmarowane, ale jeśli weźmiesz te z uszczelkami gumowymi (oznaczenie 2RS na końcu kodu), a takie powinny być w warunkach syfu, wody i piachu, to one sa nasmarowane nieco bardziej na cały okres eksploatacji. Nie wolno ich myć i podgrzewać powyżej 80C. Możesz też kupić takie w których dodawany jest dodatkowy smar stały do środka. O ile pamiętam oznaczenie W64. SKF pisze że smaru jest coś koło 30% objętości. I to zasadniczo wystarcza. Jeśli sam dowalisz smaru więcej, to zwiększysz opory ruchu łożyska, podniesie się temperatura i nadmiar powinien wypłynąć do poziomu wystarczającego nie robiąc krzywdy łożysku.
Całe oznaczenie dla łożyska 6004 wyglądałoby więc tak: 6004 2RSH/W64. Cena 8,87 zł /szt
Dodam że graniczna prędkość obrotowa tego łożyska w wykonaniu standardowym to 7 700obr/min. Do moto na koło powino wystarczyć

Polecam katalog SKF w necie. :
http://www.skf.com/portal/skf_pl/home/p ... link=first
Może zbyt szczegółowy, ale można się dużo dowiedzieć.
"...gdybym chciał się tam po prostu dostać, pojechałbym pociągiem..."
"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)
Sebi
"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)
Sebi
- sebi_x
- stary Seveniarz
- Posty: 313
- Rejestracja: 10 lut 2005, 08:12
- Motocykl: '92 SF+'12 CBF1000
- Lokalizacja: okolice Gdyni (Połchowo)
Re: Luzy na tylnej zembatce
Dzis spisałem zimeringi. Jutro sprawdzam czy są dostępne bez problemów (zwłaszcza jedno). Dla zainteresowanych podaję wymiary (symbole):
zębatka 28x47,2x7 - 1 szt, koło tylne : 28x47,2x7 - 1 szt, koło przednie: SDO 45x55x5x1 -1szt, AE1544F NOK - 1szt
Te dwa ostatnie mają dziwne oznaczenia i dlatego spisałem z nich wszystko co na nich napisali. Pozostałe wyglądają na standard. Zimeringi powinny być z tzw podwójną wargą. Na razie nie demontowałem, najpierw sprawdzę dostępność.
zębatka 28x47,2x7 - 1 szt, koło tylne : 28x47,2x7 - 1 szt, koło przednie: SDO 45x55x5x1 -1szt, AE1544F NOK - 1szt
Te dwa ostatnie mają dziwne oznaczenia i dlatego spisałem z nich wszystko co na nich napisali. Pozostałe wyglądają na standard. Zimeringi powinny być z tzw podwójną wargą. Na razie nie demontowałem, najpierw sprawdzę dostępność.
"...gdybym chciał się tam po prostu dostać, pojechałbym pociągiem..."
"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)
Sebi
"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)
Sebi
- szataniszcze
- Zimne to i owo ;)
- Posty: 1393
- Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
- Motocykl: cebula 230 kilo radości
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Luzy na tylnej zembatce
ja wsadziłem zimeringi z jedną wargą i kumpel powiedział że też będzie dobrze
dodatkowo nawaliłem smaru pod zimeringi 


SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
- sebi_x
- stary Seveniarz
- Posty: 313
- Rejestracja: 10 lut 2005, 08:12
- Motocykl: '92 SF+'12 CBF1000
- Lokalizacja: okolice Gdyni (Połchowo)
Re: Luzy na tylnej zembatce
Dostałeś bez kłopotu zimeringi na przód?
"...gdybym chciał się tam po prostu dostać, pojechałbym pociągiem..."
"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)
Sebi
"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)
Sebi
- szataniszcze
- Zimne to i owo ;)
- Posty: 1393
- Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
- Motocykl: cebula 230 kilo radości
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Luzy na tylnej zembatce
jak na razie robiłem tylko tył
z przodu jest na razie spoko
a jeśli chodzi o rozmiary to nigdzie nie było tej szerokości 7.2, wszędzie były 10tki, a z tyłu włożyłem jeden 7,2 a drugi chyba 7,4....?

z przodu jest na razie spoko

a jeśli chodzi o rozmiary to nigdzie nie było tej szerokości 7.2, wszędzie były 10tki, a z tyłu włożyłem jeden 7,2 a drugi chyba 7,4....?
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
- sebi_x
- stary Seveniarz
- Posty: 313
- Rejestracja: 10 lut 2005, 08:12
- Motocykl: '92 SF+'12 CBF1000
- Lokalizacja: okolice Gdyni (Połchowo)
Re: Luzy na tylnej zembatce
Mam potwierdzenie że z zakupem uszczelnień nie ma kłopotu. Tak jak przypuszczałem, bez zdemontowania i pomierzenia, były kłopoty z identyfikacją jedynie uszczelnienia na przód AE 1544F NOK. Ale znalazłem stronkę japońskiego producenta - firmy NOK. Tu są wszystkie wymiary uszczelnień. Polecam zajrzeć, bo może się przydać przy innych zabawach z japońskimi sprzętami: http://www.nok.co.jp/catalog/oil-seals/TC-TB-NBR.html.
Szataniszcze: szerokość uszczelnień na tył jest 7 a nie 7,2.
Szataniszcze: szerokość uszczelnień na tył jest 7 a nie 7,2.
"...gdybym chciał się tam po prostu dostać, pojechałbym pociągiem..."
"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)
Sebi
"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)
Sebi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: zajc i 30 gości