Mrygająca kontrolka oleju :/
Mrygająca kontrolka oleju :/
Tak jak w temacie - odpaliłem sprzeta zalałem siwieżym olejem a kontrolka od oleju raz sie pali a raz nie - przy wolnych obrotach . Przy dodaniu gazu pali sie na stałe - może ktoś miałpodobny problem i by udzielił mi kilku rad . Pozdr
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Stawiam na uszkodzony kabelek od czujnika, moze był przytrzaśnięty podczas kraksy? ewentualnie awaria samego czujnika ciśnienia.
Napisz czy po odpaleniu słychać jakies klekotanie/stuki w silniku?
Może być tak że po glebie, silnik jeszcze pracował, a olej nie był zasysany,i pracował bez oleju przez krótki czas. Panewki nie miały smarowania, "złapały" luz, i nie "trzymają " ciśnienia oliwy.
Dlatego pytałem o stukanie silnika.
Napisz czy po odpaleniu słychać jakies klekotanie/stuki w silniku?
Może być tak że po glebie, silnik jeszcze pracował, a olej nie był zasysany,i pracował bez oleju przez krótki czas. Panewki nie miały smarowania, "złapały" luz, i nie "trzymają " ciśnienia oliwy.
Dlatego pytałem o stukanie silnika.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Sprawa stała sie bardziej poważna niz myślałem. Kabelki są ok , czujnik tez .Problem polega na tym ze wraz z olejem który zlałem , zaczeły wylatywać coś w formie gestego gluta . Po zdjeciu miski olejowej sprawa stała sie jasna
- cały silnik od spodu był pokryty coś co przypominało galarete . Cała przyczyna braku cisnienia była spowodowana zapchanym smokiem oleju . Czemu i co spowodowało ze olej nabrał takiej formy nie wiem . Ale jedno jest pewne że mój poprzednik długo nie zmieniał oleju . Teraz nie wiem czy brak cisnienia oleju spowodował uszkodzenia górnej partii silnika tz panewki . Teraz prośba do forumowiczów , czy ktoś wie jakie powinno być prawidłowe cisnienie oleju w silniku w sevence . Za info był bym bardzo wdzieczny .
Mam nadzieje ze nie czeka mnie rozbiórka silnika .
.

Mam nadzieje ze nie czeka mnie rozbiórka silnika .

- sebi_x
- stary Seveniarz
- Posty: 313
- Rejestracja: 10 lut 2005, 08:12
- Motocykl: '92 SF+'12 CBF1000
- Lokalizacja: okolice Gdyni (Połchowo)
wg manuala: przy temperaturze 80 st C, i przy obrotach 6000 rpm ciśnienie 630kpa (6,3 kg.cm2 lub 90psi). Swoją drogą kiepska sprawa. oby ze szczęśliwym zakończeniem.
"...gdybym chciał się tam po prostu dostać, pojechałbym pociągiem..."
"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)
Sebi
"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)
Sebi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: zajc i 20 gości