Uszczelnienie zębatki zdawczej

Serwisówki, mechanika, technika, akcesoria - czyli wszystko związane z sevenką w warsztacie
Awatar użytkownika
sebi_x
stary Seveniarz
Posty: 312
Rejestracja: 10 lut 2005, 08:12
Motocykl: '92 SF+'12 CBF1000
Lokalizacja: okolice Gdyni (Połchowo)

Uszczelnienie zębatki zdawczej

Postautor: sebi_x » 30 mar 2012, 20:00

Czy ktoś wie może jakie są wymiary uszczelnień zębatki zdawczej? Z tego co widziałem w manualu, są tam dwa. Cieknie mi stamtąd :(


Próbowałem zdemontować. Jest gorzej niż myślałem. Żeby zdjąć obudowę uszczelnienia muszę zdjąć też rurkę doprowadzającą olej. Nijak nie mogę odkręcić śrub przyłączy. Lewy gwint, czy klej? Dostęp kiepski. Nasadowym nie dojdę, a płaskim nie daję rady- zaczyna się ślizgać. Silnik mam wyjąć czy co?
Jakieś pomysły?? Już mi ręce opadają.

W poniedziałek spróbuję podgrzać palnikiem. Może to pomoże jeśli te śruby są wklejone.
"...gdybym chciał się tam po prostu dostać, pojechałbym pociągiem..."

"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)

Sebi

pulpet
Junior
Junior
Posty: 24
Rejestracja: 25 mar 2012, 22:14
Motocykl: Honda CB 750
Lokalizacja: Szczerbice k.Rybnika

Re: Uszczelnienie zębatki zdawczej

Postautor: pulpet » 04 kwie 2012, 20:25

Hej też wymieniałem te uszczelniacze ( 2 zimeringi ) wewnętrzny i zewnętrzny.
No jest z tym troche graczki albowiem ja sobie poradziłem tak :
Cały silnik odkęciłem od ramy ( nie spadł na ziemie ) trzymał się tak samo mocno bez zadnych śrub pod silnik lewarek i heja do góry jakieś 2-3 cm żeby go unieść, wtedy zrobił się jakiś tam dostęp do tej śruby o której mowisz ( rurka z ciśnienia oleju) podnosiłem po to, że jak się ją wykręca całą to musi jakoś wyjść a tak to rama przeszkadzała. Potem odkręcenie pozostałych śrub z tym że chyba 3 jak dobrze pamiętam były zaklejone klejem ( żeby same podczas jazdy się nie mogły odkręcić) troche więcej siły i puszczą. No i wymiana uszczelniaczy.
Teraz Cię trochę zmartwie bo w moim przypadku po wymianie i tak po jakimś czasie ( pare miesięcy ) znów się pocą i trochę obcieka , mniej niż przed tem ale jednak:(
Pozdro

Awatar użytkownika
sebi_x
stary Seveniarz
Posty: 312
Rejestracja: 10 lut 2005, 08:12
Motocykl: '92 SF+'12 CBF1000
Lokalizacja: okolice Gdyni (Połchowo)

Re: Uszczelnienie zębatki zdawczej

Postautor: sebi_x » 05 kwie 2012, 08:31

No to niezły pasztet się szykuje.
A zimeringi dawałeś oryginalne czy typówki? No i czy nie miałeś przypadkiem wypracowanego wałka w miejscu współpracy z uszczelnieniem?
"...gdybym chciał się tam po prostu dostać, pojechałbym pociągiem..."

"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)

Sebi

pulpet
Junior
Junior
Posty: 24
Rejestracja: 25 mar 2012, 22:14
Motocykl: Honda CB 750
Lokalizacja: Szczerbice k.Rybnika

Re: Uszczelnienie zębatki zdawczej

Postautor: pulpet » 05 kwie 2012, 12:39

Uszczelniacze oryginalne zamawiane z Hondy , hm.. wałek nie pamietam to juz ponad rok temu robiłem, ale wątpie żeby się mógł wałek wyrobić.


Wróć do „Mechanika”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości